ایلام درجشنواره شهید رجایی برتر شد

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان ایلام ،بانک مسکن به عنوان دستگاه برتر در بخش میز خدمت الکترونیکی (غیر حضوری) انتخاب شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار هیبنا دراین مراسم که به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از عملکرد تلاشگران عرصه خدمت با حضور محمد نوذری استاندار ایلام ،مدیران کل ،فرمانداران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، از حسین عاطف ضمیر مدیراستان به عنوان مدیر برتر استان در بخش میز خدمت الکترونیکی (غیر حضوری)تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره که هر ساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان و معرفی سازمان ها و دستگاه های برتر برگزار می شود، محمد نوذری استاندار ایلام با اهداء لوح تندیس و لوح سپاس ازمدیریت بانک مسکن تقدیر کرد.

جشنوارشهید رجایی هر ساله به منظور شناسایی، تقدیر و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف برگزار می شودکه خوشبختانه بانک مسکن طی دوسال اخیر بخاطر عملکرد درخشان در بخش های مختلف مورد تقدیر قرار گرفت .

اهداء لوح تقدیر و سپاس طی سال گذشته بخاطر حضور فعالانه و مشارکت همه جانبه بانک مسکن در راستای مسوولیتهای اجتماعی و پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان سال 96 و سیل ویرانگرسال 98 استان ایلام از جمله آن هاست.

7997959/11/2021 10:52:45 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2021/09/202109105135169672_Thum.jpg


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000