مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

بانک مسکن، رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی است

بانک مسکن ، سال گذشته صدردصد اعتبار تخصیص یافته به تسهیلات اشتغالزایی را پرداخت کرد و در سال۱۴۰۰ نیز در بین بانکهای استان، رتبه اول را به خوداختصاص داده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگاراستانی،پایگاه خبری هیبنا، دکتر فرحناز محمدی،مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه، ضمن صدور تقدیرنامه ای، که به امضای فرماندار کرمانشاه نیز رسیده است از پرداخت کامل تسهیلات اشتغالزایی در سال99 توسط بانک مسکن و کسب رتبه اول بین بانکهای استان در سالجاری، تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش حاکی است حسن ریحانی پور، مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه، در خصوص جزئیات پرداخت این تسهیلات گفت: سال گذشته 132 فقره تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی به مبلغ49میلیاردو500میلیون ریال به مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت شد که این میزان معادل100درصد اعتبارات تخصیص یافته به این موضوع است.

وی افزود: در سالجاری نیز188 فقره جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی سازمان بهزیستی استان، معرفی شده است که در بین بانکهای عامل، بیشترین تعداد ازسوی بانک مسکن پرداخت شده و این تسهیلات، در کنار پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، موجب تحسین و تقدیر و تشکر فرماندار کرمانشاه و مدیرکل سازمان بهزیستی در جلسه کارگروه اشتغال استان شد.

مدیر شعب استان کرمانشاه، در ادامه تصریح کرد: تسهیلات ودیعه مسکن در قالب تسهیلات50میلیون ریالی قرض الحسنه و 100میلیون ریالی مرابحه، به مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می شود که از هر کدام تا کنون50فقره به معرفی شده های این سازمان پرداخت شده است.

ایرج تکلو، معاون تسهیلات تکلیفی مدیریت بانک مسکن استان کرمانشاه، نیز اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی علاوه بر مددجویان سازمان بهزیستی به متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد و بنیادشهیدوامورایثارگران نیز پرداخت می شود بطوریکه طی سال گذشته161 فقره تسهیلات به مبلغ75میلیارد ریال به معرفی شده های کمیته امداد و نیز 18 مورد به مبلغ 8میلیارد ریال به متقاضیان بنیادشهیدوامورایثارگران پرداخت داشتیم.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی تحت عنوان مشاغل خانگی و کسب وکارهای کوچک با هماهنگی شعب پرداخت کننده تسهیلات و رصد بهزیستی،کمیته امداد و بنیادشهیدوامورایثارگران پرداخت می شود و سال گذشته صدرصد هدف پرداخت تسهیلات به متقاضیان نهادهای مذکور توسط مدیریت شعب استان کرمانشاه ، محقق شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000