در ادامه دستاوردهای باشگاه مخاطبان ؛

هشت تفاهم نامه همکاری با اتحادیه ها و انجمنهای بخش مسکن و ساختمان با بیش از ۷۰ هزار عضو منعقد شد

در ادامه دستاوردهای باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان در نشستی هشت تفاهم نامه همکاری با اتحادیه ها و انجمن های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان منعقد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ در ادامه دستاوردهای باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان طی نشستی با فعالان اقتصادی این بخش، هشت تفاهم نامه همکاری با اتحادیه ها و انجمن های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان با بیش از 70 هزار عضو و باحضور سیدکمال حسینی رییس اتاق بازرگانی و جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان منعقد شد.

جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در آیین انعقاد تفاهم نامه باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان با فعالان اقتصادی گفت: ایجاد باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان گامی مثبت در توسعه همه جانبه استان است که می تواند ضمن تمرکز فعالیت های حوزه مسکن، کاهش قیمت تمام شده، سودآوری فعالان این بخش را نیز افزایش دهد.
مدیر شعب استان کردستان از همکاری اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری در راه اندازی باشگاه تقدیر کرد و افزود: اتحاد و همدلی حلقه مفقوده فعالان بخش مسکن در استان است که تلاش داریم در راستای تشکیل باشگاه هم افزایی موثری هم بین اعضا شکل گیرد.
سلیمی ضمن تاکید بر تلاش حداکثری همه اعضا در اجرای فازهای عملیاتی افزود: عضوگیری باشگاه باید با سرعت و دقت بیشتری انجام شود و تمامی ارکان موظف به توجیه اعضا در خصوص مزایا و تبعات مثبت تشکیل باشگاه برای آنان و همچنین رونق اقتصادی استان هستند.
در این دیدار سیدکمال حسینی رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج نیز با اشاره به نقش باشگاه در پویایی بخش مسکن اظهار داشت: هدف اتاق بازرگانی کمک به رونق بخش مسکن در استان و تمرکز مالی و عملیاتی پروژه های خرد و کلان است.
رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج بر این نکته که کار اتاق بازرگانی تامین مسکن نیست، تاکید کرد و گفت: وظیفه ما ایجاد همگرایی و هم افزایی تمامی بخش های خصوصی مرتبط با مسکن در استان و انتقال خواسته ها و نیازها به دولت است و در این راستا ضمن حمایت کامل از ایده ها و طرح های اعضا، پشتیبانی لازم را در خصوص صادرات خدمات فنی و مهندسی و تولیدات با کیفیت بخش مسکن و ساختمان، انجام می دهد.
در ادامه این نشست روسای اتحادیه و انجمن های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان عدم وجود مشوق های مالیاتی، احتمال عدم همکاری برخی از ارگان ها و سازمان های دولتی، عدم شفاف بودن بسته های حمایتی و تسهیلاتی و لزوم همکاری پیمانکاران پروژه های کلان را از مهمترین مشکلات پیش روی باشگاه مخاطبان عنوان کردند.
در خاتمه این جلسه، تفاهم نامه همکاری باشگاه با اتحادیه های فلزکاران، مشاورین املاک، مصالح فروشان، نجاران و دکوراسیون و انجمن های پیمانکاران عمرانی، مجریان ذیصلاح و کارگران و استادکاران ساختمانی با بیش از 70 هزار عضو در استان کردستان منعقد شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000