مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری:

بانک مسکن در مشارکت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی جزو بانکهای سرآمد استان است

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری و هیات همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان به منظور تقدیر ازخدمات بانک مسکن در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای این جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر شعب بانک مسکن استان ، انتصاب جاسم محمدی فارسانی به سمت مدیریت کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، را تبریک و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، نیز با اشاره به پیشینه همکاری با بانک مسکن از تلاشها و خدمات این بانک در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه تقدیر و تشکر نمود.

محمدی فارسانی ضمن ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمات بانک مسکن به معرفی شدگان کمیته امداد، از مشارکت بانک مسکن در طرح ها و پویش های مرتبط با حوزه مسئولیت های اجتماعی به عنوان یکی از بانکهای سرآمد استان تقدیر کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره بر دامنه های فعالیت کمیته امداد در سطح استان خاطر نشان کرد برای خدمت رسانی و کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه، همکاری شبکه بانکی جهت تحقق این هدف والا و مقدس ضروری است.

در ادامه مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای تامین سرپناه مردم به ویژه افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه اظهار کرد: بانک مسکن استان در حوزه میزان اعطای تسهیلات مسکن به مردم استان در جایگاه نخست استان قرار دارد و در مسیر کمک به آبادانی و عمران استان نقش به سزایی در سالهای اخیر داشته است.

در ادامه این دیدار مقرر شد بانک مسکن به منظور مشارکت بیشتر در طرح های معنوی شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و همچنین طرح پویش اکرام ایتام و محسنین همکاری لازم را با نمایندگان کمیته امداد استان در سطح شعب استان به عمل آورد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000