مدیراستان چهارمحال وبختیاری عنوان کرد:

بانک مسکن برای موفقیت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن آماده است

مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری در نشست هفتگی معارف اسلامی ویژه مدیران دستگاه های اجرائی استان از آمادگی بانک مسکن به عنوان تامین کننده بخش عمده مالی طرح دولت جدید برای ساخت مسکن در سطح ملی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلسه هفتگی معارف اسلامی ویژه مدیران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام و جمعی از مدیران به میزبانی بانک مسکن با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر شعب بانک مسکن استان پس از عرض خیرمقدم به مدعوین حاضر در جلسه، ایام سوگواری آل ا... را تسلیت و تعزیت عرض نمود، وی در ادامه با اشاره به رسالت بانک مسکن در تامین مسکن و سرپناه برای افراد مختلف جامعه، به بیان گزارشی از اقدامات بانک مسکن در استان پرداخت.

مدیر شعب استان اذعان کرد؛ بانک مسکن با بیش از 82 سال سابقه خدمت درخشان، امروزه به عنوان یک بانک دولتی - تخصصی در راستای تامین نیاز مسکن مردم پیشرو بوده و در سالهای اخیر با اعطای بیش از 28000 فقره تسهیلات مسکن مهر، گام بزرگی در خانه دار کردن مردم استان برداشته است.وی در ادامه با اشاره به عاملیت بانک مسکن در طرح تامین مسکن محرومین از طریق طرح اقدام ملی دولت و همچنین بازآفرینی بافت فرسوده شهری، از آمادگی بانک مسکن به عنوان تامین کننده بخش عمده مالی طرح دولت جدید برای ساخت مسکن در سطح ملی خبر داد.

ربانی یکتا با اشاره به حساب پس انداز جوانان از افزایش سقف تسهیلات متعلقه به این حساب به عنوان فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ پس انداز در بین جوانان و کمک در تسهیل خرید مسکن جوانان در آینده یاد کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد پس از خیرمقدم به حاضرین جلسه، ایام سوگواری ماه های محرم و صفر را تسلیت و تعزیت گفت.

وی خطاب به مدیران استانی فرمودند: خدمت به مردم و امت اسلامی سعادتی بزرگ می خواهد که خداوند نصیب خدمتگزاران دلسوز و صدیق در دستگاه های اجرایی کشور اسلامی مان کرده است. امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به توصیه های قرآن کریم تاکید کرد، خدمت به خلق خدا باید فقط برای کسب رضایت خداوند متعال باشد تا اثری ماندگار داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام پس از اشاره به فرازهای ارزشمند دیگری از قرآن مجید، برای مردم عزیز کشورمان آرزوی سلامتی و سربلندی نمود و در پایان از همت بانک مسکن در تقبل میزبانی این مراسم معنوی تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000