مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری:

مشارکت و تعامل حداکثری بانک مسکن و بنیاد مسکن در موفقیت طرح های ملی دولت در ساخت مسکن ضروری است

مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب بانک مسکن استان ضمن تشکر از بنیاد مسکن برای برگزاری این نشست، انتصاب فرشید ریاحی سامانی را به سمت مدیریت کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، را تبریک گفت و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

مدیرشعب بانک مسکن استان در ادامه ضمن تشریح اقدامات بانک در طرح اقدام ملی مسکن و اشاره به آمار معرفی شدگان واجد شرایط از طریق اداره راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک مسکن جهت افتتاح حساب، از آمادگی تمامی شعب بانک مسکن استان برای همکاری با متقاضیان و دستگاه های ذیربط برای انجام این پروژه خبر داد.

ربانی یکتا همچنین با اشاره به سیاست های کلان دولت جدید در راستای ساخت و تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد جامعه، مشارکت و تعامل حداکثری بانک مسکن و بنیاد مسکن استان را ضروری دانست و از این حسن همکاری به عنوان رمز موفقیت اجرایی شدن برنامه های عمرانی دولت در استان یاد کرد.

در ادامه مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پس از قدردانی از حضور بانک مسکن، ، مشارکت و حضور بانک مسکن در طرح اقدام ملی مسکن، به عنوان تنها تامین کننده مالی و پرداخت کننده تسهیلات را بسیار موثر و کارآمد در ساخت مسکن محرومین ارزیابی کرد.

ریاحی سامانی، ضمن تاکید بر ضرورت گسترش همکاری بنیاد مسکن و بانک مسکن استان، ابراز امیدواری کرد با همکاری بیشتر سازمانها و نهادهای ذیربط در استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، بتوان با ایجاد تحولی بزرگ در تامین مسکن مردم استان مفید عمل کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000