رییس هیأت مدیره شرکت ناواکو:
تمرکز بر ارتقاء عملکرد و افزایش سهم بازار محصولات و خدمات از اولویت های اصلی ناواکو است
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی ناواکو، در این دیدار ضمن بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان غربی برنامه آتی شرکت در این استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص وضعیت دستگاههای کارتخوان و بهبود فعالیت در استان و نیز مشکلات ، پیشنهادات و راهکارهای بهبود روند نصب، راهاندازی و گسترش ارائه خدمات بانکی از طریق پایانههای فروشگاهی بحث و تبادلنظر شد.
داداش زاده ضمن تقدیر از حسن همکاری و تعامل مدیریت با نماینده استانی ناواکو اظهار کرد: با توجه به رویکرد مدیرعامل محترم بانک و تغییراتی که در بدنه شرکت ناواکو ایجاد شده است. در حوزه پایانههای فروشگاهی و سایر ابزارهای الکترونیکی در شرکت ناواکو برنامههای خوبی در حال طراحی و اجرا است شاهد پیشرفتهای چشمگیری خواهیم بود.
وی همچنین به گستردگی رقابت در عرصه خدمات قابلارائه در حوزه پوزهای فروشگاهی اشاره کرد و افزود: تمرکز بر ارتقاء عملکرد و افزایش سهم بازار محصولات و خدمات ناواکو از اولویتهای اصلی شرکت است.
داداش زاده با تاکید بر حمایت از مشتریان مهم و ارائه خدمات ویژه خاطرنشان کرد: در خصوص توسعه سامانههای ETC و پایانههای مرزی ناواکو آمادگی لازم داریم و با توجه به توسعه خدمات و محصولات شرکت میتوان این خدمت را در پارکینگهای استان در چارچوب سامانههای هوشمند مبتنی بر IOT مورد بهرهبرداری قرار داد.
رییس هیأت مدیره ناواکو افزود: این شرکت در خصوص نصب، پشتیبانی و خرید POS های جدید و توسعه فضای رقابتی برنامه دارد و برهمین اساس مقرر شد با توجه به پتانسیل استان در جذب مشتری برنامه حمایتی خاصی در ناواکو تدوین شود.
در ادامه ایمانی بخشایش مدیر شعب استان نیز عنوان کرد: «با توجه به رویکرد بانک در زمینه افزایش درآمدهای کارمزدی ، بدون شک دستگاههای کارتخوان یکی از ابزارهای مهم در جهت افزایش درآمدهای کارمزدی است.
وی با مقایسه سهم بانک مسکن نسبت به سایر بانکها از بازار پایانههای فروشگاهی استان ، گفت: با عنایت به سهم اندک بانک در این حوزه ،در شرایط فعلی امکان رقابت با سایر بانکها میسر نخواهد شد لذا افزایش سهم بازار مستلزم پشتیبانی قوی و افزایش تعداد دستگاههای کارتخوان مجهز به فناوریهای روز است. ایمانی در ادامه تسریع در ارائه خدمات ، تسریع در نصب و راهاندازی کارتخوانها و پرهیز از بروکراسی اداری را در جهت جلب رضایت مشتریان لازم و ضروری خواند.
در این جلسه نقطه نظرات، درخواستهای شعب مبنی بر تخصیص بیشتر دستگاه با هدف پاسخگویی به درخواستهای مشتریان به سمع و نظر رییس هیأت مدیره ناواکو رسید.