تشریح جزئیات حساب جوانان در شورای مسکن استان کرمانشاه

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه، در جلسه شورای مسکن استان، جزئیات حساب پس انداز مسکن جوانان را برای مدیران دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی،پایگاه خبری هیبنا، ریحانی پور در این جلسه، گفت: پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان، در راستای افزایش قدرت خرید مردم از سوی بانک مسکن داده شد و مورد موافقت شواری پول و اعتبار و بانک مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به سقف تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان در مرکز استان و شهرستان های تابعه گفت: ازآنجایی که کرمانشاه، کلان شهرو مرکز استان است سقف تسهیلات این حساب برای مشتریانی که ازسال1400افتتاح حساب کرده اند به 850میلیون تومان افزایش یافته است و مشتریان شهرستان های استان نیز از700میلیون تومان تسهیلات بهره مندخواهند شد.

مدیر شعب استان کرمانشاه، خطاب به مدیران اجرایی استان، گفت: حساب پس انداز مسکن جوانان، حسابی برنامه ای و بلندمدت برای خرید یا احداث واحدمسکونی است و از ابتدای طراحی آن،کارکنان دستگاه های اجرایی و دانش آموزان، همواره یکی از مخاطبان اصلی این حساب بوده اند لذا همکاران ما آمادگی دارند با حضور در دستگاه های اجرایی استان، ماهیت و جزئیات این حساب را تشریح و خدمات لازم را به پرسنل آن ارائه دهند.

حسن ریحانی پور، اظهار داشت: حساب پس انداز مسکن جوانان، محدودیت سنی ندارد و مشتری می تواند از سال پنجم سپرده گذاری با دریافت 350میلیون تومان تسهیلات در شهرکرمانشاه و300میلیون تومان در سایرشهرستانهای استان از مزایای این حساب بهره مند شود.

وی افزود: با وجود عدم محدویت سنی برای افتتاح و بهره برداری از مزایای این حساب، به همکاران خود در دستگاه های اجرایی استان توصیه می کنیم با افتتاح این حساب، فرهنگ سپرده گذاری و برنامه ریزی برای آینده ای روشن را بین فرزندان خود نهادینه و دغدغه تامین مسکن آنها را تا حد زیادی برطرف کنند.

مدیر شعب استان کرمانشاه اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات متعلقه به این حساب، بسیار مناسب است به این معنی که اگر بصورت 5 ساله تقسیط شود نرخ سود آن6درصد و چنانچه بیشتراز5 سال تا20سال قسط بندی شود نرخ سود آن 9درصد خواهد بود.

حسن ریحانی پور، درجمع مدیران دستگاه های دولتی اظهار داشت: بانک مسکن، بانکی دولتی و رسالت آن ایجاد زمینه برای تامین مسکن اقشار مختلف مردم بوده و افزایش سقف تسهیلات حساب جوانان، گامی در راستای کمک به خانه دار شدن مردم است لذا انتظار می رود دستگاه های مختلف اجرایی و مدیران محترم نیز برای تحقق اهداف دولت در زمینه تامین مسکن جامعه، در کنار بانک مسکن باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000