آغاز عملیات اجرای پروژه پردیس رشت با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

یاسر امامی از پروژه‌های در دست ساخت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، یاسر امامی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه­ گذاری مسکن به همراه محمدحسن پیشرو عضو هیأت مدیره با حضور در شهر رشت، از پروژه‌های در حال اجرای 226 واحدی مجتمع مسکونی- تجاری باران، 158 واحدی لاکانشهر و 21 واحدی مسکونی- تجاری ارغوان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار و گفت‌وگو با زهرا صداقت علی مدیر شعب بانک مسکن استان گیلان در راستای اهداف مشترک شرکت و بانک مسکن و همچنین افزایش همکاری‌های فی‌مابین، یکی دیگر از برنامه‌های سفر کاری دکتر امامی به مرکز استان گیلان بود.

براین اساس، مهدی فتحی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان گزارش کاملی از فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های بلندمدت شرکت ارائه کرد.

در ادامه، یاسرامامی نیز ضمن قدردانی از کارهای انجام شده، اظهار داشت: ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان گیلان بسیار بالا بوده و تلاش مضاعف شرکت گیلان به‌منظور تعریف پروژه‌های جدید ضروری است.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست از فریدونی به پاس سال‌ها خدمت در سمت رییس هیأت‌ مدیره شرکت گیلان، قدردانی و شکری به عنوان عضو جدید هیأت‌ مدیره این شرکت معرفی شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000