لیزینگ مسکن باید توسعه بازار در دیگر حوزه های تخصصی مورد نیاز مردم و فعالان صنعت ساختمان را در دستور کار خود قرار دهد

لیزینگ مسکن باید توسعه بازار در دیگر حوزه های تخصصی مورد نیاز مردم و فعالان صنعت ساختمان را در دستور کار خود قرار دهد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مراسم معارفه و تکریم اعضای هیأت مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن با حضور محمدرضا جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، برگزار شد.

جواهری ضمن تشکر از تلاش ­های حسین محسنی و محمدمهدی نادری در مدت عضویت در هیأت مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن ابراز امیدواری کرد: آقایان محمدرضا رحیمی و حمزه قوچی­فرد به عنوان اعضا جدید هیأت مدیره بتوانند در پیشبرد اهداف شرکت نقش تاثیرگذار ایفا کنند.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با بیان اینکه هرچند موفقیت و عملکرد شرکت واسپاری در سنوات گذشته خوب ارزیابی می­ شود، لیکن شرایط حاکم بر بازار طی سال گذشته نشان می­دهد که: با حضور اعضای جدید، باید برنامه ­های جدیدی را برای توسعه بازار تبیین و عملیاتی کنند.

وی با اشاره به توانمندی­ های شرکت واسپاری تصریح کرد: انتظار گروه مالی از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این است که علاوه بر فعالیت تخصصی در حوزه لیزینگ مسکن، برنامه­ ریزی لازم برای توسعه بازار در دیگر حوزه ­های مورد نیاز مردم و فعالان صنعت ساختمان را دستور کار خود قرار دهند و در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوزهای لازم و عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

محمدرضا جواهری با اشاره به مطالبه جدی گروه مالی در کمک و حمایت از شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال که توسط دولت و مجلس مطرح شده است، افزود: شرکت واسپاری به عنوان یکی از مجموعه­ های پیشرو در صنعت ساخت و ساز در راستای عملیاتی شدن قانون جهش تولید و تامین مسکن از تمام توان خود استفاده کند.

در پایان این جلسه بعد از استماع گزارش کار مدیرعامل شرکت واسپاری آباد مسکن حسین محسنی و محمدمهدی نادری تکریم و همچنین آقایان محمدرضا رحیمی و حمزه قوچی فرد به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره معارفه شدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000