همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و جشن شکوفه ها:

توزیع بسته های اهدایی لوازم التحریر بانک مسکن در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی

در مراسمی همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری با توزیع بسته های لوازم و التحریر اهدایی در میان دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، بار دیگر شکوفه های مهر و امید را به دانش آموزان این مدرسه هدیه داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در راستای تداوم عمل به مسئولیت اجتماعی خود، همزمان با جشن شکوفه ها و حضور کلاس اولی ها در مدارس با حضور در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، با توزیع حدود 600 بسته لوازم و التحریر در میان دانش آموزان این مدرسه، حمایت خیرخواهانه خود از دانش آموزان این مدرسه را اعلام کرد.

در این مراسم که فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا و جمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند، مسئول مدیریت شعب بانک مسکن استان با حضور در شهر آلونی، نگین سبز شهرستان خانمیرزا و توزیع بسته های لوازم التحریر بار دیگر حمایت خود از دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن آلونی را نشان دادند.

گفتنی است که این مدرسه به همت بانک مسکن در بهمن ماه سال 1397 افتتاح شد و از مهرماه 1398 به طور رسمی شروع به کار کرده و دانش آموزان این مدرسه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر، در مقطع دبستان پسرانه و دخترانه مشغول به تحصیل هستند و امسال سومین سالی است که بانک مسکن با هدیه بسته های لوازم التحریر مهر و امید را به دانش آموزان این مدرسه هدیه می دهد.

همچنین در این مراسم بانک مسکن بیش از 70 جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شهدای بانک مسکن آلونی که از طریق «پویش سراسری کتاب من برای تو» و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و نوجوانان کمتر برخوردار کشورمان جمع آوری شده بود را اهدا کرد.

در پایان مراسم نیز در فضایی شاد و دوستانه بسته های لوازم و التحریر بین دانش آموزان مدرسه توزیع شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000