تقدیراز حمایت مالی بانک مسکن در پویش معنوی شور عاطفه ها

مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) استان چهار محال و بختیاری،ضمن تشکر از افراد خیری که با حمایت های نقدی و غیر نقدی خود در پویش شور عاطفه هامشارکت داشتند از بانک مسکن بابت حمایت های مالی و مشارکت در این پویش تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در راستای تداوم عمل به مسوولیت اجتماعی خود، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و مقارن با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، در مراسم معنوی شور عاطفه ها که با هدف تامین مایحتاج ضروری دانش آموزان نیازمند، با میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری، اداره کل آموزش و پرورش استان و هلال احمر استان در محل دبیرستان فجر اسلام شهرکرد برگزار شده بود، شرکت کرد.

در این مراسم معنوی که با پوشش خبری و رسانه ای وسیعی همراه بود و همچنین حجت الاسلام و المسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد و برخی از مسوولین استانی حضور داشتند، مدیر شعب بانک مسکن استان و جمعی از همکاران مدیریت با حضور خود در این مراسم حمایت خود از این طرح را با تهیه بیش از 150 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند سطح استان اعلام کردند.

در این مراسم ،جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد استان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری اربعین حسینی، از حضور پرمهر خیرین و حمایت پرشور این عزیزان از پویش شور عاطفه ها تقدیر و خاطر نشان کرد؛ این پویش با هدف رفع مایحتاج تحصیلی دانش آموزان استان با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» از اواسط شهریور ماه در استان شروع شده و تا نیمه مهر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل کمیته امداد استان ضمن تشکر از افراد خیری که با حمایت های نقدی و غیر نقدی خود در این پویش مشارکت داشتند از بانکها و ادارات استان به ویژه بانک مسکن بابت حمایت های مالی و مشارکت در این پویش تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000