توزیع بسته های لوازم التحریر در مدرسه شهدای بانک در گلستان

همزمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید ، مسوولان مدیریت گلستان با حضور در مدرسه ابتدایی شهدای بانک مسکن، اقدام به توزیع و اهداء بسته های لوازم التحریر در میان دانش آموزان این مدرسه کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، محمدرضا جعفری مدیر شعب گلستان ، کرامت اسماعیلی معاون مدیریت و محمدرضا کرامتلو رئیس شعبه کلاله، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با توزیع بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک در بین دانش آموزان ، بار دیگر شکوفه های مهر و امید را به آنان هدیه دادند.

مسوولان بانک مسکن استان گلستان در راستای تداوم تحقق مسوولیت اجتماعی ، با اهداء بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان مدرسه شهدای بانک ، حمایت خیرخواهانه خود را ازآنان اعلام کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم و در فضایی شاد و دوستانه ، بسته های اهدایی بانک مسکن توسط مسوولان مدیریت در بین دانش آموزان مدرسه توزیع شد.

شایان ذکر است، مدرسه ابتدایی 6 کلاسه شهدای بانک مسکن در استان گلستان در روستای محروم یکه قوز سفلی از توابع شهرستان کلاله واقع شده است که در 11 آبان سال 1399 با مشارکت بانک مسکن و با حضور مدیران و مسوولان استانی و کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000