مدیر لرستان در کارخانه داروسازی اکسیر:

برقراری رابطه برد-برد با مشتریان، هدف بانک از انعقاد تفاهم نامه همکاری است

داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان در نشستی با مدیر عامل کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد با تاکید بر لزوم برقراری رابطه برد-برد با مشتریان ، ضمن اعلام آمادگی، شرایط حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز و مزایای آن را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا :داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان در نشست بازاریابی با مدیر عامل کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد با تاکید بر لزوم برقراری رابطه برد-برد با مشتریان ، ضمن اعلام آمادگی به منظور پاسخگویی به نیازهای شرکت در بخش ارزی و ریالی، شرایط حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز و مزایای آن را تشریح کرد. داریوش عالی پور خدمت به مشتریان ارزشمند را مایه افتخار بانک دانست و ابراز امیدواری کرد، با اعتماد به بانک مسکن و تمرکز بخشی از فعالیت های شرکت در آن، با استناد به سابقه بسیار خوب شرکت ، زمینه برای ارائه خدمات ویژه در قالب بسته های بانکداری شرکتی میسر و تعاملات فیمابین برقرار گردد.

مدیر شعب بانک مسکن لرستان از حساب ممتاز به عنوان خدمتی منحصر به فرد در شبکه بانکی یاد کرد و ادامه داد بانک مسکن می تواند تعاملی مفید و بلند مدت را با این مجموعه قوی که در بخش سلامت جامعه گام بر می دارد آغاز کند. مدیر عامل دارو سازی اکسیر مهندس کردی ضمن تشکر از حضور مدیر شعب بانک مسکن گفت:کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت 36 هکتار با زیر بنای معادل 60هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است. این کارخانه از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص ، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می کند.

مهندس کردی با اشاره به تعاملات پیشین با بانک مسکن و ابراز رضایت از خدمات حرفه ای و حسن نظر مسوولین این بانک ، ضمن ابراز خرسندی از برقراری تعاملات مجدد با بانک مسکن، نحوه فعالیت های شرکت را تشریح کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000