با حضور یاسر امامی صورت گرفت

افتتاح «سایه» و «مثلث» در شیراز

پروژه‌های برج مسکونی «مثلث» و مجتمع مسکونی «سایه» با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و معاونان هلدینگ در شیراز افتتاح شدند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، یاسر امامی مدیرعامل و عضو هیأت ‌مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اجرای انواع پروژه در کلاس‌های اقتصادی مختلف در شرکت جنوب را امری بسیار پسندیده دانست و گفت: این شرکت به دلیل ارتباط سازمانی با بانک مسکن و وزارت راه‌وشهرسازی، در پروژه‌های ملی و شهرهای جدید مانند صدرا، اندیشه و پردیس که ویژه اقشار متوسط جامعه هستند نیز حضور پررنگی داشته و این روند ادامه خواهد یافت.

امامی، وجود تنوع در پرتفوی فعالیت شرکت‌های تابعه را ضروری برشمرد و ادامه داد: شرکت جنوب در این عرصه بسیار خوب عمل کرده و مابقی شرکت‌های تابعه نیز ‌باید منطبق بر این سیاست به فعالیت خود ادامه دهند.

وی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن را به‌عنوان بزرگ‌ترین انبوه‌ساز کشور، الگوساز عرصه کیفیت، مدیریت پروژه‌های ساختمانی و مدیریت مالی این‌گونه فعالیت‌های اقتصادی نامید و افزود: باید با مدیریت هزینه‌ها و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پروژه‌های در دست اقدام را به پایان برسانیم تا به میزان حداکثری از حقوق سهام‌داران خود صیانت کنیم.

مدیرعامل و عضو هیأت ‌مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، نوسانات اقتصادی کشور را عاملی اثرگذار بر فعالیت شرکت و پروژه‌های در دست ساخت دانست و افزود: البته با حضور مدیرانی توانمند در هیأت ‌مدیره و در بدنه مدیریتی شرکت‌های تابعه، امیدواریم این مشکلات به حداقل ممکن کاهش یابد.

امامی درباره چگونگی فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، گفت: جزیره کیش به‌عنوان مسکن دوم، برای بخش قابل توجهی از هم‌وطنان عزیزمان دارای جذابیت است و باید برنامه‌ریزی لازم برای حضور بلندمدت و ادامه‌دار در این منطقه به‌منظور ساخت پروژه‌های شاخص و با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

یاسر امامی 6008009/8/2021 11:05:49 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2021/09/202109108415802960_Thum.jpg
یاسر امامی

وی ادامه داد: شیراز یکی از استراتژیک‌ترین شهرها و مناطق برای گروه سرمایه‌گذاری مسکن به‌شمار می‌رود که با توجه به اتمام پروژه برندساز مثلث که یک عملکرد شاخص برای سرمایه‌گذاری مسکن محسوب می‌شود، باید تعریف پروژه‌های جدید در این شهر در اولویت قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، همچنین برگزاری نشست تخصصی و کارشناسی و ارایه گزارش پیشرفت درباره دیگر پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب از جمله در جزیره کیش، استان‌های بوشهر، کرمان، خوزستان و هرمزگان با حضور اعضای هیات ‌مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران شعب تابعه شرکت، پایان‌بخش این سفر بود.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه با تبیین سیاست کاری هلدینگ، تأکید کرد: حاکمیت شرکتی در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، احترام و حفظ استقلال شرکت‌های تابعه است و آیین‌نامه‌ها، روش‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی هلدینگ به دلیل ایجاد یک نظام واحد در روند فعالیت و نحوه تعامل میان آن‌ها به‌منظور نظارت بر شرکت‌های تابعه است.

عضو هیأت ‌مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به خوش‌نامی و پاک‌دستی مدیران سابق و حاضر این مجموعه، تصریح کرد: خوشبختانه در تاریخ 32 ساله فعالیت شرکت با معضل فساد مواجه نبوده‌ایم و فقط باید بر قراردادها از سوی هلدینگ نظارت شود تا ضمن رعایت استانداردهای لازم، الگوسازی نیز صورت گیرد.

وی وظیفه هلدینگ را عدم دخالت در امور جاری شرکت‌های تابعه دانست و افزود: در دو صورت از سوی هلدینگ اقدام اجرایی انجام می‌گیرد؛ نخست، درخواست مشاوره و کمک از سوی شرکت‌های تابعه برای ارایه راهکار درباره ادامه همکاری‌ها و دوم، رصد و پیش‌بینی انحراف از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی.

امامی، دارایی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن را پروژه‌های در دست اقدام شرکت‌های تابعه در سراسر کشور برشمرد و ادامه داد: در هلدینگ از طریق دفتر مدیریت پروژه (PMO) بر تمامی پروژه‌ها نظارت اعمال شده و عملیات اجرایی پایش می‌شوند.

احمدعلی جعفری مدیر شعب فارس نیز در این آیین با اشاره به پتانسیل و شرایط ویژه شهر شیراز گفت: سرمایه‌گذاری در بخش املاک شهر شیراز به‌عنوان سومین ابرشهر ایران، همواره دارای جذابیت است و از این رو، مدیریت شعب استان فارس بانک مسکن در حد توان و البته مقررات جاری، از تمامی پروژه‌های در دست اقدام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب حمایت می‌کند.

وی با برشمردن پروژه مثلث به‌عنوان یک برند خاص در شیراز، افزود: ساخت این پروژه که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد بوده، بسیار پسندیده است، زیرا تقاضاهای خاص در شیراز وجود دارد و امیدوارم با تعامل، هم‌دلی و هم‌افزایی میان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب و بانک مسکن، اتفاقات بسیار خوبی در آینده رقم بخورد.

همچنین فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، گفت: امروز نتیجه کارهای چندساله مدیران و کارکنان سابق و حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به ثمر نشسته است.

وی از همه معمارانی همچون علیرضا تغابنی، محمود امیدبخش، افشین فرزین، امید شفیعی و ... که با شرکت جنوب همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد و افزود: پیمان‌کاران توانا و کاربلدی نیز در طی سالیان گذشته به ما در اجرای پروژه‌های در دست ساخت کمک کرده‌اند که از آنان نیز قدردانی می‌کنم.

همچنین در جریان این سفر، از محل کارگاه پروژه تجاری-مسکونی شار شیراز واقع در شهر جدید صدرا نیز بازدید صورت گرفت و امامی و هیأت همراه در جریان مراحل اجرایی و پیشرفت کار این پروژه قرار گرفتند.

پروژه سایه

مجتمع مسکونی «سایه» که همراه با بازی نور و سایه است، یکی از پروژه‌های قابل توجه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب بوده که در سال 1388 آغاز شد.این پروژه در زمین به مساحت 7 هزار و 529 مترمربع با کاربری مسکونی در بلوار فضیلت شیراز واقع شده است. این مجموعه 175 واحدی با زیربنایی در حدود 22 هزار و 500 مترمربع طراحی و در حال اجرا است. این پروژه شامل 6 بلوک با اسکلتی بتنی است که پنج بلوک از این مجموعه به‌طور یکسان، 9 طبقه (شامل پارکینگ در زیرزمین، همکف و هفت طبقه واحد مسکونی) و در مجموع 175 واحد مسکونی دارد و یک بلوک دیگر به‌طور مجرا، تنها در 5 طبقه (همکف و چهار طبقه واحد ساختمانی) و در 32 واحد مسکونی طراحی شده است.

پروژه مثلث

مجتمع مسکونی مثلث، شامل 15 طبقه مسکونی به همراه یک طبقه همکف شامل لابی، دفتر مدیریت، سالن جلسات و باشگاه ورزشی و دو طبقه زیرزمین شامل انباری و پارکینگ، سالن اجتماعات و اتاق کودک است. این مجتمع در زمینی به مساحت 2 هزار و 595 مترمربع، در یکی از بهترین مناطق شیراز واقع شده است. از سویی خیابان معالی آباد و مجتمع تجاری-تفریحی نگین است و از سوی دیگر به خیابان فرهنگ شهر می‌پیوندد.

این مجتمع مسکونی با زیربنای حدود 11 هزار و 891 مترمربع، شامل 42 واحد مسکونی در قالب چهار تیپ واحد آپارتمانی به صورت دو خوابه و سه خوابه با طرح داخلی ویژه و مناسب پرداخت شده‌اند که حاصل آن به وجود آمدن فضایی مدرن در کنار افزایش سطوح عملکردی است. علاوه بر آن، بام سبز مجموعه مثلث به متراژ تقریبی 300 مترمربع شامل فضاهای نشیمن، فضای سبز و نورپردازی با چشم‌انداز 360 درجه به شهر زیبای شیراز است.

پروژه شار

پروژه مجتمع تجاری-مسکونی شار شیراز وظیفه تأمین بیش از 500 واحد مسکونی با مساحت زیرساخت تقریبی 91 هزار مترمربع در قطعه زمینی با مساحت 35 هزار مترمربع در محدوده فاز دو شهر جدید صدرا را بر عهده دارد. کاربری‌های غالب مجموعه شامل فضای سبز مسکونی، تجاری، پارکینگ، مشاعات و فضاهای چند منظوره عمومی است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000