مدیر جدید شعب استان زنجان معرفی شد

در مراسمی با حضور دکتر سیدمحسن فاضلیان عضو هیأت مدیره و معاون امور شعب و بازاریابی، مهدی جمالوندی به‌عنوان مدیر زنجان معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،در این مراسم که شهرآشوب عضو هیأت عامل و معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی، نجفیان مدیر امور شعب غرب کشور، احمدی رییس اداره کل روابط عمومی و جمعی از مدیران استان و روسای شعب و دوایر ستاد مدیریت حضور داشتند، از خدمات شایسته و ارزنده سلمان داشاد مدیر پیشین استان قدردانی شد.

عضو هیأت مدیره با تأکید بر اهمیت نقش کارکنان بانک مسکن در خدمت‌رسانی به آحاد ملت ایران، افزود: امروز طرح اقدام ملی صرفاً یک جمله نیست و برنامه رئیس جمهور مبنی بر تولید سالانه یک میلیون مسکن برای کارکنان بانک مسکن مفهوم آشنایی است که لازمه توفیق آن، بسیج تمام امکانات مالی و غیرمالی در بخش‌های مختلف کشور است تا این مأموریت عظیم سریع‌تر به نتیجه برسد.

سیداکبر سیدهاشمی معاون مدیر شعب استان نیز با تقدیر از خدمات شایسته سلمان داشاد، رشد 95 درصدی شعب در حوزه جذب منابع را از موفقیت‌های کسب‌شده عنوان کرد.

در ادامه این مراسم اشرفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان به بیان شیوه خدمتگزاری سلمان داشاد اشاره کرد و گفت: هر آنچه از خدمات مدیر پیشین گفته شود قطره‌ای از دریای بیکران شخصیت وی است.

اشرفی افزود: بارها مواردی که از سوی استانداری ارجاع می‌شد، داشاد برای رفع مشکلات مردم به هر طریق ممکن، اقدام می‌کرد که به‌راستی شایسته است همکاران از روش و شیوه خدمت‌رسانی وی پیروی کنند.

سپس مهدی جمالوندی مدیر شعب استان به بیان مطالبی در خصوص برنامه‌های آتی برای پیشبرد اهداف عالی بانک پرداخت و از اعتماد اولیای بانک برای انتخاب وی در سمت جدید تقدیر کرد.

مدیر شعب استان با اشاره به اینکه مسؤولیت یک دارایی نیست بلکه یک بدهی به‌شمار می‌آید که به‌مرور زمان با خدمتگزاری ما از آن کاسته می‌شود، افزود: ما کارکنان بانک مسکن همواره باید آماده خدمت صادقانه و خالصانه باشیم و به امید خدا از ظرفیت موجود در بانک برای اجرای طرح اقدام ملی استفاده خواهیم برد.

جمالوندی تأکید کرد: با ریل‌گذاری مناسب در مدیریت شعب استان زنجان و با همکاری و همیاری همکاران گرامی، زنجان را به جایگاه واقعی آن ارتقا خواهیم داد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000