مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی عنوان کرد :

بانک مسکن ، پیشرو در انجام مسوولیت های اجتماعی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات بانک مسکن، این بانک را پیشرو در انجام مسئولیت های اجتماعی دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا ، حبیب ا... آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در نشستی که با حضور مصطفی تقوی مدیر شعب استان خراسان رضوی برگزار شد با تقدیر از اقدامات بانک مسکن، این بانک را پیشرو در انجام مسوولیت های اجتماعی برشمرد.

مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) استان با اعلام اینکه محرومان پشتوانه های انقلاب هستند و باید آنها را به بهترین نحو حمایت کرد، افزود: امیدواریم در سال جاری نیز با حمایت شبکه بانکی استان ، بتوانیم گامی موثردر ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی از جامعه برداریم.

در ادامه این نشست مصطفی تقوی مدیر شعب استان با ارایه گزارشی از تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال زایی محرومین، از آمادگی این بانک در ارایه خدمات ویژه به این گروه خاص خبر داد.

تقوی همچنین با اشاره به وضعیت مطالبات معوق مربوط به مستمری بگیران این کمیته، خواستار همکاری بیشتر دوجانبه در جهت وصول مطالبات معوق به منظور ایفای تعهدات جدید شد.

مدیر شعب استان در پایان به ارایه گزارشی از عملکرد مرکز نیکوکاری بنت الشهید سیده رقیه (س)-کارکنان بانک مسکن خراسان رضوی پرداخت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000