به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی ارمغان آور آرامش و عدالت است

یونس احمدی مدیر شعب استان قزوین با بیان این مطلب افزود : نیروی انتظامی، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلالگران امنیت ایستاده تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در مراسمی که به مناسبت روز نیروی انتظامی با حضور معاونان مدیریت،سرهنگ چگینی و چند تن از کارکنان خدوم نیروی انتظامی برگزار شد ، یونس احمدی مدیر شعب استان اظهار داشت : آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است و نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و تمام اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جامع تأکید دارند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت : امنیت ، اعتماد ، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی در جامعه می باشد و این موضوع نتیجه زحمات و تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

احمدی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص فعالیت های بانک مسکن ، این بانک تعامل مثبت و سازنده ای با نیروی انتظامی طی سنوات اخیر داشته که سبب رضایتمندی آحاد مردم و پیشگیری از آسیب ها شده است و اضافه کرد : امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشور های منطقه است.

احمدی با ابراز خرسندی از این که نیروی انتظامی مورد اطمینان آحاد جامعه واقع شده و پناهگاه مردم هستند امنیت و اقتدار امروز مرهون خون شهداء و جان بر کفانی است که در راه اعتلای نظام مقدس و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت کشور در صف نخست این جانفشانی ها و ایثارگری ها قرار دارد ودر ادامه افزود: امروز نیروی انتظامی به برکت حضور پژوهش محور، فعال و هوشمندانه در جامعه و نظارت برای ایجاد محیطی ایمن و به دور از دغدغه برای خانواده ها توانسته از محبوبیت بالا در جامعه برخوردار باشد.

سرهنگ چگینی معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم ومدیران ما را ستون امنیت می بینند ما نیز متقابلا و پرتوان در تمام رخدادهای اجتماعی با همت همکاران سخت کوش خود آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز خواهیم بود.

در پایان سرهنگ خمسه رئیس دایره عملیات پلیس پیشگیری و سرهنگ یارمحمدی رئیس اداره قضایی پلیس پیشگیری هر یک جداگانه از حسن توجه مدیران و نقش پررنگ بانک مسکن در خانه دار کردن آحاد مردم تقدیر و تشکر کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000