جلسه مدیر شعب استان خراسان رضوی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

نشستی با حضور مصطفی تقوی مدیر شعب استان خراسان رضوی وحجت الاسلام معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور توسعه تعامل برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن _هیبنا ، در این نشست که خدیوی معاون تعاون بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان نیز حضور داشت، مدیر شعب استان طی سخنانی امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را حاصل خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران دانست و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را نه تنها وظیفه که به عنوان افتخاری برای خانواده بانک مسکن برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات بانک مسکن در قالب اعطای تسهیلات مختلف به خانواده های شهدا و ایثارگران گفت : بانک این آمادگی را دارد که با تمام قوا در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده از سوی شورای پول واعتبار برای تامین مالی مسکن و خانه دار کردن اقشار مختلف اقدام کند.

سپس حجت الاسلام معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر و تشکر از عملکرد بانک در خدمت رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران ، ادامه همکاری دوسویه در راستای تامین مسکن ایثارگران را خواستار شد.

همچنین در این نشست مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص امکان تامین مالی بانک جهت تعداد 600 واحد از واحدهای تکمیل نشده زیر 30 درصد مسکن مهر گلبهار جهت خانواده های ایثارگران در دستور کار قرار گیرد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000