مدیر بوشهر در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان:

تسهیل‌گری با حفظ منافع مردم مورد تأکید بانک است

تلاش می‌کنیم با تسهیل‌گری صورت‌گرفته از سوی بانک مسکن استان و همکاری با بنیاد مسکن، با حفظ ساختارها و منافع مردم و سازمان و همچنین رضایت مشتریان گام برداریم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مرتضی دهداری‌زاده مدیر شعب استان این مطلب را در نشستی که به‌منظور گسترش همکاری میان بانک و بنیاد مسکن با حضور حمید حیدری مدیرکل بنیاد مسکن استان برگزار شد، بیان کرد و افزود: همکاری و مشارکت ما فراتر از قاعده است و بدون شک تعامل سازمانی بسیار مؤثر و قوی داریم.

وی گفت: در امور شغلی و کاری، نیت، انجام کار است و در این راه هر کاری را که بشود با بالاترین سرعت و دقت و به بهترین نحوه انجام می‌دهیم و این را وظیفه خود می‌دانیم.

دهداری‌زاده افزود: بانک مسکن تأمین مالی طرح اقدام ملی،‌ حمایت از ساخت واحدهای مسکونی متوسط، افزایش سقف تسهیلات مسکن و افزایش سقف تقسیط تسهیلات را به‌منظور حمایت بیشتر از مشتریان مدنظر قرار داده است.

مدیر شعب استان با بیان اینکه از تخصیص اعتبارات در راستای همکاری با بنیاد استفاده می‌کنیم، ادامه داد: در اجرای پروژه‌ها تلاش شده و به همین منوال ادامه خواهد داشت و به دلیل سوابق خوب بنیاد مسکن استان از نظر معماری و کیفیت در اجرا، واحدهای مقاوم و باکیفیتی در اختیار اقشار کم‌درآمد جامعه قرار می‌گیرد.

دهداری‌زاده هدف اصلی و مشترک میان بانک مسکن و بنیاد مسکن را تعامل و همکاری بیشتر و همسویی دو سازمان با یکدیگر دانست.

مدیر شعب استان یکی دیگر از موارد حائز اهمیت را پیگیری جدی و به‌موقع در تبدیل تسهیلات مشارکت مدنی به فروش اقساطی دانست که باید با تعامل و همکاری میان بانک و بنیاد مسکن با جدیت بررسی و پیگیری شود.

در ادامه حمید حیدری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با قدردانی از همکاری شعب بانک مسکن در استان گفت: بنیاد مسکن و بانک مسکن از یک خانواده هستند و بدون شک برای تحقق اهداف تعیین‌شده، بنیاد مسکن آماده هرگونه همکاری با بانک مسکن در این راستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری، گفت: در راستای کمک به خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و محروم و رونق ساخت‌وساز در استان، همکاری خوبی بین بانک مسکن استان و بنیاد مسکن برقرار است.

حیدری، با بیان اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های دیلم، دیر و کنگان در حال اجرا هستند، افزود: اقشار مختلفی از مردم کشور از خدمات بانک مسکن بهره‌مند شده‌اند که جای بسی تقدیر دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان، با اشاره به خدمات بانک مسکن طی سالیان اخیر، به‌ویژه در طرح مسکن مهر و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، این خدمات را منشأ خیر و در راستای توسعه روستاها دانست.

وی گفت: بنیاد مسکن استان همیشه در کنار بانک خواهد بود و تعامل و همکاری لازم در همه حوزه‌ها به‌ویژه وصول مطالبات بیش از گذشته است.

در این نشست، کارشناسان به بررسی پرونده‌های برخی از پروژه‌های در دست اجرا پرداخته و تصمیمات لازم درباره تسریع در تأمین مالی و پرداخت تسهیلات متمم پروژه‌های محرومین استان نظیر پروژه 82 واحدی کنگان، 56 واحدی دیلم و 66 واحدی دیر و نیز واگذاری طرح 73 واحدی تعاونی مسکن جوانان برازجان به بنیاد مسکن گرفته شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000