در بوشهر انجام شد

اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تنگستانی

بیش از ۶۰۰ بسته کامل لوازم‌التحریر، میان دانش‌آموزان دبستان شهدای بانک مسکن تنگستان توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مرتضی دهداری‌زاده مدیر استان با اشاره به مسوولیت‌ اجتماعی بانک مسکن اظهار داشت: بانک مسکن در راستای مسوولیت اجتماعی بر خود می‌داند از دانش‌آموزان حمایت کند.

وی ادامه داد: به همین منظور در ابتدای سال تحصیلی بر آن شدیم تا با نیت خیرخواهانه به بیش از 600 نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرَم، بسته‌های لوازم‌التحریر دانش‌آموزی اهدا کنیم.

مدیر شعب بوشهر تأمین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند را سبب ایجاد آرامش فکری و روحی بیشتر در آنان خواند.

وی افزود: امروز که کشور درگیر ویروس کرونا شده، بیشتر ارزش علم نمایان شده و ما امیدواریم با تربیت نسلی دانشمند بر تمام بیماری‌ها فائق آییم.‌

دهداری زاده خاطرنشان کرد همانگونه که هرساله بانک مسکن در مسؤولیت های اجتماعی به مدرسه شهدای بانک مسکن کمک می کند، در سایر موارد از جمله کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، نیازمندان، آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی و ... با همکاری تمامی کارکنان صف و ستاد فعالیت وسیع و گسترده ای دارد. وی افزود: امیدواریم بتوانیم در این راستا دین خود را به مردم شریف استان و کشورمان ادا کرده و کمک حال آنها باشیم.

در ادامه رسولی مدیر مدرسه شهدای بانک مسکن "اهرَم" از عملکرد بانک تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است هر ساله مراسم اهدای مایحتاج دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرَم تنگستان با حضور مسوولان بانک مسکن، مدیر مدرسه و تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

همچنین مدرسه ابتدایی 12 کلاسه شهدای بانک مسکن در استان بوشهر و در شهرستان تنگستان در سال 1396 با مشارکت و با حضور مدیران و مسؤولان استانی و کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000