سلیمی مدیر شعب شرق تهران در بازدید از شهر جدید پردیس؛

رضایت بخشی و آسایش مردم بهترین ارزیابی عملکرد فعالیتهای بانک می باشد

مدیر شعب منطقه شرق تهران در بازدید از شهر جدید پردیس ؛ جلسه ای با مدیران شرکتهای عمران شهر پردیس و آزادراه تهران – پردیس برگزار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ، نشستی با حضور هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و سلیمی مدیر شعب شرق تهران به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس ، اطلاع از مسائل و مشکلات موجود و ارایه راهکارهای بهبود فرآیندها جهت سرعت بخشی به تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و اقدامات طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد .

در این نشست ابتدا هدایت به ارایه گزارش عملکرد ماه های اخیر شرکت در تکمیل واحدهای مسکن مهر پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بانک مسکن در اعطای تسهیلات طرح مسکن مهر تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر با همت و تلاش هرچه بیشتر بانک مسکن و شرکت عمران شاهد تحویل تمامی واحدها به متقاضیان و اتمام پروژه مسکن مهر باشیم .

در این نشست سلیمی مدیر شعب شرق تهران همکاری بانک و شرکت عمران را در راستای رضایت بخشی و آسایش مردم عنوان کرد و با اشاره به 6400 واحد فروش اقساطی شده مسکن مهر پردیس از ابتدای سال به ارایه برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص فروش اقساطی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرداخت.

وی با ذکر اهمیت و جایگاه فروش اقساطی پرونده های مسکن مهر برای مدیریت و بانک اظهار داشت: مدیریت شرق تهران با برنامه ریزی و اشراف کامل در نحوه پرداختی ها به پیمانکاران مسکن مهر و روند فروش اقساطی واحدها از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود منطقه و حوزه شرق به منظور تسریع در به پایان رساندن پروژه های مسکن مهر بهره خواهد برد.

در ادامه این نشست ، حاضرین در این جلسه با حضور در فاز های 5 و 11 مسکن مهر به بازدید از پروژه کوزو و برخی از واحد های آماده تحویل آن پرداختند.

در ادامه این بازدید ، نشستی نیز با حضور غفوری مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران – پردیس در محل شرکت برگزار شد.

غفوری در این نشست با اشاره به سوابق تعاملات شرکت با بانک و تعاملات فیمابین در زمینه پرداخت الکترونیک عوارض بزرگراه، بسط و گسترش همکاری و انعقاد تفاهم نامه های مرتبط را خواستار شد.

سلیمی در این نشست ضمن استقبال از افزایش تعاملات و با اشاره به پتانسیل موجود در شهر جدید پردیس و ارائه خدمات و محصولات بانکی، نسبت به انعقاد تفاهم نامه های تخصیص پوز فروشگاهی و استفاده از ظرفیتهای تبلیغات محیطی بزرگراه تهران – پردیس به بحث و تبادل نظر پرداختند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000