ناواکو؛ پشتیبان فنی قرعه‌کشی بانک مسکن

روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن برگزار شد و شرکت ناواکو به‌عنوان‌ بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن هدایت‌ و پشتیبانی نرم‌افزاری این قرعه‌کشی را بر عهده داشت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی ناواکو، علی سلیمی عضو هیأت ‌مدیره و معاون تولید، توسعه و نگهداری نرم‌افزار ناواکو در این خصوص گفت: شرکت ناواکو در حوزه تولید محصولات نرم‌افزاری بک‌آفیس بانک مسکن طی سال‌های گذشته، اقدامات مؤثری انجام داده و سامانه‌های نرم‌افزاری مختلفی را در این حوزه تولید و راه‌اندازی کرده و هم‌اکنون نیز ضمن پشتیبانی و راهبری سامانه‌های موجود، اقدام به توسعه و به‌روزرسانی این سامانه‌ها کرده است.

به گفته عضو هیأت ‌مدیره و معاون تولید، توسعه و نگهداری نرم‌افزار ناواکو، امسال برای چهارمین سال متوالی، اجرا و راهبری فرایند قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن با بهره‌گیری از نرم‌افزار توسعه‌یافته در این مجموعه انجام شد.

سلیمی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های جدید بانک مرکزی در بحث تغییرات الگوریتم قرعه‌کشی و مبحث حساب‌های مشترک، نسخه جدید این نرم‌افزار تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه پیشین داشته که با زحمات انجام‌شده در مجموعه شرکت و به اذعان نمایندگان هیأت نظارت و بانک مرکزی، بانک مسکن یکی از معدود بانک‌هایی بوده که توانسته این دستورالعمل را به‌طور کامل پوشش دهد.

وی افزود: شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به مدد متخصصان خود قصد دارد علاوه بر فعالیت در حوزه تولید نرم‌افزارهای بانکی و ارایه راهکارهای جامع بانکداری الکترونیکی، در زمینه نصب و راه‌اندازی پایانه‌های فروشگاهی، مشاوره و اجرای طرح‌های زیرساخت و امنیتی شبکه و پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها به فعالیت بپردازد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000