رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی:

حمایت های بانک مسکن از برنامه های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان یک سرمایه گذاری بلند مدت اجتماعی است

همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) در هفته وحدت مراسم اختتامیه مهرواره با خدا حرف بزن در خراسان شمالی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) در هفته وحدت مراسم اختتامیه مهرواره با خدا حرف بزن در خراسان شمالی برگزار شد. متولی برگزاری این مهرواره ستاد اقامه نماز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در استان بودند که با حمایت مالی و معنوی بانک مسکن مراسم اختتامیه و اهدا جوایز را در سالروز ولادت نبی اکرم (ص) برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی فر رئیس ستاد اقامه نماز استان در این مراسم که نمایندگان بانک مسکن نیز حضور داشتند با ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامه های فرهنگی- هنری در گروه های سنی کودک و نوجوان گفت: در اجرای این مهرواره که با موضوع با خدا حرف بزن برگزار شد، سعی کردیم از ابزار هنر برای عمق بخشیدن به مفاهیم معنوی در اذهان آینده سازان مملکت، استفاده کنیم. وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به حمایت های مالی و معنوی بانک مسکن در برگزاری هرچه بهتر این مهرواره، گفت: حمایت های مالی از برنامه های فرهنگی در بخش کودک و نوجوان یک سرمایه گذاری بلندمدت اجتماعی است که منافع آن در آینده در جامعه مشخص خواهد شد.

آقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز در حاشیه برگزاری این مراسم، ضمن تقدیر از نمایندگان بانک مسکن استان به منظور حمایت از برگزاری این مراسم، برتمایل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به ادامه همکاری فی مابین در حوزه های فرهنگی- هنری برای عمل به مسئولیت اجتماعی سازمانها تاکید کرد.

خاطر نشان می سازد مهرواره استانی با خدا حرف بزن با محوریت نیایش و آرامش روانی با هدف تقویت حس دینی و نشاط معنوی کودکان و نوجوانان در هشت بخش فیلم کوتاه، تئاتر، خوشنویسی، عکاسی، اذان، شعرخوانی، نقاشی و پادکست در گروه های سنی مختلف در استان خراسان شمالی برگزار شد، که در این مراسم اختتامیه از بین 800 اثر ارسالی به دبیرخانه مهرواره، از 30 اثر برتر در بخش های مختلف تقدیر شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000