بانک مسکن بزرگترین حامی و پشتیبان خدمتگزاری است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان در دیدار مدیر جدید شعب استان زنجان، بانک مسکن را بزرگترین حامی و پشتیبان خدمتگزاری در استان نامید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان که با همراهی روسای شعبه مرکزی زنجان و دوایر اعتباری و ارتباطات و بازاریابی مدیریت با هدف گسترش تعاملات و ارتباطات دردیدار با مدیر شرکت پارس سوئیچ زنجان ،عنوان کرد:خوشبختانه استان زنجان از لحاظ توفیق در اتمام طرح مسکن مهر با تعداد 40 هزار واحد مسکونی یکی از موفق‌ترین استان‌ها در سطح کشور بوده و اکنون پرونده مسکن مهر کاملاً بسته شده است و انتظار می‌رود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز همچنان موفق بوده و در این امر پیشرو باشیم.

مدیر شعب استان با اشاره به اهمیت نقش بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران در وهله اول مسکن کارکنان است که سعی دارند به‌منظور آرامش خاطر این عزیزان، این مشکل بزرگ را برطرف کنند.

جمالوندی با تشریح اقدامات بانک مسکن در بخش طرح اقدام ملی مسکن و سایر بخش‌ها، اظهار داشت: مدیریت زنجان با وجود تنوع تسهیلاتی در بخش‌های تعاونی مسکن، طرح اقدام ملی مسکن و بانکداری شرکتی به‌منظور حمایت از مدیران عالی شرکت پارس سوئیچ و همچنین برطرف کردن این دغدغه‌ها، آمادگی خود را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به تخصص بانک مسکن در بخش مسکن افزود: علاوه بر حمایت در تأمین مالی بخش ساختمان برای کارکنان، این مدیریت برای گسترش ارتباطات بین طرفین برای ارایه هرگونه خدمات بانکی، تسهیلاتی، بانکداری الکترونیکی و مجازی، اعتبار اسناد ریالی، صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی و فراهم کردن امکان رفاهی به کارکنان شرکت اعلام آمادگی کرده و امیدوار است با افزایش تعاملات بانکی افق جدیدی از همکاری با شرکت پارس سوئیچ را ترسیم کند.

مدیر شعب استان با تشریح سپرده دومنظوره ممتاز و سایر محصولات بانک، تصریح کرد: به‌منظور استحکام و گسترش ارتباطات، مدیریت شعب استان زنجان اهتمام دارد با کمترین پیچ‌وخم‌ها و سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ارایه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت اقدام کند.

جمالوندی با اشاره به موفقیت بانک در بخش ارزی، ابراز داشت: در صورت تقاضای شرکت در بخش ارزی، می‌توانیم این خدمت را از طریق مدیریت شعب استان زنجان و یا در صورت نیاز توسط ستاد بانک در کمترین زمان ممکن به انجام برسانیم.

کرمی مدیر شرکت پارسوئیچ زنجان با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: نقش مؤثر بانک مسکن در انجام رسالت اجتماعی به‌ویژه در حوزه خانه‌دارکردن آحاد مردم بسیار حائز اهمیت است و این شرکت نیز با استفاده از تعاملات فی‌مابین در بخش‌های مختلف، اهتمام لازم را به انجام خواهد رساند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000