مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تاکید کرد:

سهم ۹۶ درصدی ساخت مسکن در تولیدات شرکت

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب با بیان اینکه مشخصاً ۹۶ درصد تولیدات شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در حوزه ساخت مسکن است، گفت: در تمامی پروژه های مسکونی که توسط شرکت اجرا می شود، امکان برخورداری از تسهیلات بانک مسکن برای متقاضیان فراهم می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

فرهاد یاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه سیاست های اجرایی و عملیاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، مشخصاً به استراتژی های کلان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن بر می گردد، اظهار داشت: طبیعتاً چشم انداز پیش بینی شده در حوزه ی مسکن که توسط دولت ابلاغ می شود مسیر و شیوه برخورد با موضوع مسکن را روشن می کند.

وی ادامه داد: از این رو ما در برهه های مختلف با رویکردهای متنوعی در ارتباط با موضوع مسکن مواجه بوده ایم و هم اکنون تمرکز شرکت سرمایه گذاری مسکن و سبد تولیدات این شرکت توجه به بافت های فرسوده، مسکن میان درآمدی و حوزه بازآفرینی شهری است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب تاکید کرد: همانطور که از نام این شرکت بر می آید طبیعتاً تمرکز تولیدات شرکت در حوزه ی ساخت مسکن متناسب و مناسب تعریف شده می شود، با این وجود گاه به فراخور نیاز شرکت نسبت به تولید واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، فرهنگی، ورزشی و غیره در جوار ماموریت اصلی خود اقدام می کند، اما اگر بخواهیم در مورد میزان ساخت مسکن نسبت به دیگر ساخته ها درصدی را اعلام کنیم،باید گفت مشخصاً 96 درصد تولیدات شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در حوزه ساخت مسکن بوده و هست.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب همچنین در خصوص بهره مندی متقاضیان از تسهیلات مسکن گفت: در تمامی پروژه های مسکونی که توسط شرکت اجرا می شود، امکان برخورداری از تسهیلات بانک مسکن برای متقاضیان فراهم می باشد و در حال حاضر با توجه به سیاست های جاری بانک در پرداخت تسهیلات بدون سپرده قابل انتقال به متقاضیان حدوداً 10 درصد از قیمت تمام شده پروژه ها از محل تسهیلات قابل انتقال تامین می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به برند شرکت و جایگاه آن در جامعه به علت کیفیت ساخت، اتمام به موقع و تحویل آن و رعایت آخرین مقررات نظام مهندسی و استانداردهای ساخت همیشه واحد های ساخته شده شرکت در قیاس با سایر شرکت ها مورد استقبال متقاضیان می باشد افزود: به علت شرایط فروش و برخورداری از تسهیلات بانکی از ارزش افزوده بیشتری نسبت به واحد های سایر انبوه سازان برخوردار می باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب گفت: شرکت در حال حاضر حداکثر امکانات خویش را جهت برخورداری از وضعیت عملکرد مطلوب و تامین سوددهی پیش بینی شده در بودجه ی سالانه بکار می برد تا نسبت به تامین نظر سهامداران اقدام شود.

بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب یکی از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن محسوب می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000