امضاء تفاهم نامه همکاری متقابل میان بانک مسکن و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

نشست مشترک مدیریت شعب بانک مسکن استان بوشهر و مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با هدف حمایت از مصرف صحیح آب برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا- در این نشست که با حضور مرتضی دهداری زاده مدیرشعب استان و عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار شد تفاهم نامه همکاری در راستای اجرای سیاست های کلان بانک و در پی عمل به مسؤولیت های اجتماعی در حوزه حمایت از مصرف صحیح آب امضاء شد.

مرتضی دهداری زاده در این نشست گفت: بانک مسکن با درک صحیح از مسوولیت اجتماعی در بخش های مختلف این حوزه عمل می کند و با توجه به بحران موجود در حوزه منابع آب و خاک و بر اساس دستور مدیر عامل بانک با ورود به این بخش تصمیم گرفته شد که کمپین اجتماعی برای صرفه جویی در مصرف آب راه اندازی شده، تا با این کار بتوانیم قدمی در راه حل این مشکلات برداریم .

دهداری زاده اضافه کرد : دراین راستا ما می توانیم با برگزاری مسابقاتی نظیر انشاء نویسی، نقاشی و یا عکاسی با موضوع آب و دیگر برنامه ها در عمل به مسؤولیت های اجتماعی خود نقشی در آموزش و ارتقای سطح فرهنگی جامعه در حفظ منابع طبیعی داشته باشیم.

مدیر شعب استان بوشهر یادآور شد: بانک مسکن علاوه بر وظایف بانکی و مالی خود ، مسؤولیت اجتماعی را نیز جزو وظایف اصلی خود دانسته و امیدواریم با مشارکت در برپایی جشنواره ها و همایش ها زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب فراهم شود.

در ادامه عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ضمن تشکر از مدیریت بانک مسکن برای مشارکت در این بحران مهم کشور که امروز به یک بحث اصلی تبدیل شده گفت: در بسیاری از حوزه ها بیش از چند برابر نیاز واقعی، آب مصرف می شود که این امر ضرورت آگاه سازی مشترکان را دوچندان می کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000