امکان افتتاح شعبه در شهرستان خاتم بررسی شد

مدیرشعب استان با فرماندار و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خاتم در خصوص بررسی درخواست افتتاح شعبه در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، فرماندار خاتم ضمن تشکر و تقدیر از عملکرد بانک مسکن در این شهرستان خصوصا در بخش اعطای تسهیلات روستایی علیرغم نبود شعبه، اظهار داشت: بانک مسکن در گذشته نیز در کنار همشهریان بخش خاتم بوده و انواع خدمات خصوصا در بخش تسهیلات روستایی و مسکن مهر را ارائه کرده است.

جواد میربهبودی در ادامه افزود: با توجه به ثبت نام تعداد زیادی از همشهریان در طرح اقدام ملی و طرح جهش تولید مسکن، وجود شعبه بانک مسکن در این شهرستان احساس می شود. وی افزود: باتوجه به درخواست مکرر همشهریان در شهرستان های بخش خاتم مبنی بر تاسیس شعبه بانک مسکن در این شهر، فرمانداری آمادگی هرگونه همکاری جهت تسهیل این اقدام مهم را دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خاتم نیز ضمن اشاره به همکاری های انجام شده برای ارائه تسهیلات در بخشهای روستایی شهرستان خاتم گفت: تاکنون 1600 فقره تسهیلات در بخش مسکن روستایی به غیر از مسکن مهر به معرفی شدگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان از طریق بانک مسکن پرداخت شده است.

محمدرضا دهقان افزود: با توجه به تکلیف تامین مالی 400.000 واحد مسکونی در بخش روستایی توسط بنیاد مسکن و پرداخت بخش عمده آن توسط بانک مسکن، وجود شعبه در این شهرستان بسیار ضروری می کند.

مدیرشعب بانک مسکن استان با اشاره به اینکه در گذشته نیز با هدف توسعه شبکه و ایجاد شعبه در شهرستان خاتم بررسی هایی انجام شده است گفت: با توجه به اینکه خاتم یک شهرستان رو به توسعه است، افتتاح شعبه در آن منطقه می تواند موجب ارائه خدمت بهتر به همشهریان شود.

محمد غفوریان در ادامه اظهار داشت: با عنایت به اینکه بانک مسکن یک بانک دولتی بوده و و هدف از ایجاد بسیاری از شعب آن در گذشته و اکنون صرفا جنبه انتفاعی نداشته و بیشتر ارائه خدمات بهتر و سهل‌تر به هموطنان مدنظر بوده است. وی افزود: هم اکنون با توجه به ایجاد فضای رقابتی و همچنین الزام به کوچک سازی شبکه بانکی محدودیت‌هایی برای ایجاد شعب جدید وجود دارد. لذا با توجه به امکان انجام بسیاری از امور بانکی در بانک مسکن به صورت غیرحضوری و از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، لزوم وجود شعبه برای در دسترس بودن خدمات کمتر شده است. وی امکان پرداخت اقساط، افتتاح حساب و همچنین تشکیل پرونده درخواست تسهیلات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک بانک مسکن را گوشه ای از تلاش این بانک جهت ارایه خدمات برابر به همه متقاضیان استفاده از خدمات این بانک نام برد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000