سلیمی مدیر شعب شرق تهران عنوان کرد:

یکی از اصلی ترین وظایف بانک مسکن کمک به طرح های دولت

یکی از رسالت های مهم بانک کمک به طرحهای دولت در بخش مسکن می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ جلال الدین سلیمی مدیر شعب منطقه شرق تهران در دیدار با مدیرعامل شرکت امیرساوالان ضمن اشاره به وضعیت رکود حاکم در بخش مسکن و نقش این بانک در این خصوص گفت: وقتی مردم فاقد قدرت خرید باشند و عرضه و تقاضا با هم همخوانی نداشته باشد رکود حاصل شده و در صورتیکه تدابیری اندیشیده شود می توان به طور نسبی مسئله را حل کرد. در همین راستا بانک مسکن با تامین سرمایه و افزایش سقف تسهیلات قدرت خرید را افزایش داده و همچنین مشوق ها و مزایایی را برای ساخت مسکن و همکاری با انبوه سازان در نظر گرفته است.

در ادامه سلیمی رسالت اصلی بانک مسکن را کمک به تولید مسکن و در نهایت گسترش فعالیت و رونق صنایع پیشین و پسین مسکن مربوط به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه بیان کرد و سیاست های اعتباری بانک مسکن را در راستای تامین مالی انبوه سازان برای ساخت مسکن و رونق تولید مسکن خواند.وی اظهار امیدواری کرد با کمک و همیاری بانک مسکن و انبوه سازان و فعالین بخش مسکن گام های مثبتی در راستای رضایت بخشی مردم و تحقق شعار جهش تولید مسکن رقم بخورد.

در ادامه این جلسه اصغری مدیرعامل شرکت امیرساوالان اظهار داشت: بانک مسکن بازوی اجرایی تحقق وعده های دولت در طرح های مسکن مهر ، اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، انبوه سازان و سازندگان مسکن می باشند و بدون شک جلسات و تعاملات فی مابین با بانک مسکن زمینه ساز سرعت بخشی و رفع موانع در این بخش و کمک به تولید انبوه مسکن خواهد بود.

وی همچنین با الگو گرفتن از همکاری و تعاملات بانک گفت : باید سازمان هایی همچون شهرداری، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و... به کمک هم بیایند و با رفع موانع و پیشنهادات سازنده ، امیدواریم گام های موثری در رونق بخش مسکن و تحقق طرح های دولت در بخش مسکن برداریم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000