افزایش کارمزد خدمات بانکی صحت ندارد

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
برخلاف اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده بانک مرکزی هیچگونه ابلاغیه‌ای درباره افزایش کارمزد خدمات بانکی نداشته و تغییری در نرخ کارمزدها صورت نگرفته است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از ایبنا، به تازگی اخباری در رسانه‌ها و فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر اینکه کارمزد خدمات در شبکه بانکی افزایش یافته و از ابتدای آذرماه اجرایی خواهد شد که پیگیری‌های ایبِنا نشان می‌دهد که چنین موضوعی صحت ندارد.

حمیدرضا غنی آبادی، مدیرکل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی در این باره به ایبِنا گفت: بخشنامه بانک مرکزی درباره کارمزد خدمات بانکی مربوط به آبان ماه سال ۹۹ یعنی حدود یک سال پیش است و در حال حاضر تغییری در کارمزدهای شبکه بانکی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: لازم به توضیح است که بانک مرکزی در تاریخ ۱۵ آبان ماه امسال اصلاحیه‌ای را به بانک‌ها ابلاغ کرده که بیشتر جنبه توضیحی و رفع ابهام داشته و در آن نه تنها کارمزدها افزایش پیدا نکرده بلکه در یک مورد کارمزد حذف شده و در یک مورد نیز کارمزد کاهش یافته است.

غنی‌آبادی تاکید کرد که بانک مرکزی هیچ مصوبه‌ای برای افزایش کارمزد خدمات بانکی نداشته است و مصوبه سال گذشته در مورد کارمزد خدمات بانکی به قوت خود باقی است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000