بازدید مدیر شعب استان زنجان از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن

مدیر شعب استان زنجان به منظور پیشبرد هرچه بهتر روند کار و نحوه عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان به منظور تبادل نظر و ایجاد هماهنگی های لازم در اعطای تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن (بام)، با مسوولین شرکت جهاد نصر زنجان دیدار و از نحوه ی پیشرفت کار پروژه های در حال ساخت بازدید کرد.

مهدی جمالوندی در مرحله نخست از پروژه 744 واحدی برکت که متشکل از 93 بلوک با 100 هزار متربع زیربنا و 90% پیشرفت کار از مرحله اسکلت و در کل از 45% پیشرفت ساخت برخوردار است بازدید کرد و از نزدیک نسبت به نحوه ی ساخت و ساز، نوع مصالح ساختمانی به کار گرفته شده و همچنین رعایت آئین نامه نظام مهندسی مطلع شد.

وی همچنین پس از بازدید پروژه برکت و به منظور بررسی سایر واحدهای طرف قرارداد، به محل پروژه 1296 واحدی M6 مراجعه و از نحوه ی اجرای عملیات ساخت و ساز آن که در حال حاضر با 70% پیشرفت کار در مرحله اسکلت می باشد نیز بازدید به عمل آورد.

مدیر شعب استان با اشاره بر نقش درخشان بانک مسکن در اجرای طرح های تکلیفی دولت جمهوری اسلامی، ابراز داشت: مدیریت شعب استان زنجان با همکاری بسیار عالی ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و همچنین شرکت موفق و توانمند جهاد نصر زنجان، نقش بسیار مهمی در اجرای طرح های تکلیفی همچون طرح مسکن مهر و در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن (بام)، ایفا کرده است.

جمالوندی با بیان اینکه زنجان جزو چهار استان پیشرو در طرح اقدام ملی مسکن در کشور است، گفت: از دلایل مهم حصول این توفیق می توان برنامه ریزی مدیریت شده فی مابین بانک و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و همچنین تعیین پیمانکاران حرفه ای همچون شرکت جهاد نصر عنوان کرد.

مدیر شعب استان تصریح کرد : بانک مسکن استان زنجان برای پیشبرد اهداف عالی دولت و حمایت از اقشار مختلف مردم جامعه تا حد ممکن شایسته ترین اقدامات را به انجام خواهد رساند. لذا با بازدیدهای دوره ای در نظر دارد از نزدیک مشکلات موجود پروژه ها را بررسی کرده و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کند.

محمدی و شاهمرادی از مسوولان شرکت جهاد نصر زنجان ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و همچنین ایجاد دلگرمی و انگیزه بسیار بالا برای مجموعه با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در اجرای عملیات ساختمانی، اظهار داشتند : با توجه به حوادث غیر مترقبه ای چون زلزله و همچنین تجارب گذشته، سعی شده تا از مصالح ساختمانی بروز دنیا از قبیل دیوار پیش ساخته ی والکریت که علاوه بر وزن کم و استحکام بالا، عایق بسیار خوبی نیز در مقابل گرما، سرما و صدا می باشد، استفاده شود.

این مسوولان با بیان اینکه شرکت در نظر دارد 30% از واحدهای پروژه برکت را تا اسفند امسال به واجدین شرایط واگذار کند، افزودند : با حمایت ها و تامین مالی بانک مسکن 30 % واحدها نیز برای شهریور سال بعد و الباقی تا پایان سال 1401 به همشهریان عزیز واگذار خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000