فداکاری و ازخودگذشتگی ملت شریف ایران همواره موجب پیروزی و سربلندی اسلام است

مدیر شعب استان زنجان به منظور افزایش تعامل هرچه بیشتر در زمینه تقویت بسیج با سرهنگ رسول اکبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری سپاه ناحیه زنجان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان به منظور معارفه طرفین و افزایش تعامل هرچه بیشتر در زمینه تقویت بسیج با سرهنگ رسول اکبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری سپاه ناحیه زنجان دیدار کرد.

بر اساس این گزارش مهدی جمالوندی در دیدار با فرمانده حوزه بسیج کارمندی گفت : اراده و عزم ملی در جنگ تحمیلی و جهاد سازندگی بعد از جنگ جزو نقش های بی بدیل ملت صبور و همیشه در صحنه ایران است که مایه بسی مباهات، افتخار و باعث اتکا و الگوپذیری مسلمانان جهان به جمهوری اسلامی در دنیا شده است.

در ادامه این نشست مهدی جمالوندی به منظور حفظ روحیه کارکنان بسیجی این بانک، برگزاری اردوهای زیارتی، فرهنگی و تفریحی را با مشارکت و هماهنگی حوزه بسیج کارمندی شهید مطهری سپاه ناحیه زنجان خواستار شد.

سپس سرهنگ اکبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری سپاه ناحیه زنجان به قدرت والای ملت ایران در مقابل دشمنان این مرزو بوم اشاره کرد و گفت : اطاعت پذیری مردم ایران از ولایت فقیه و اتکاء به خداوند یکتا در همه جوامع اسلامی زبانزد بوده و مردم فهیم ایران با شناخت دقیق و کاملی که از دشمنان اسلام دارند، هرگز اجازه دخالت در امور داخلی ایران را به آنان نداده و از لحاظ یکپارچگی همواره خالق زیباترین صحنه های تاریخ هستند.

وی با اشاره به مراسم خاک سپاری سردار حاج قاسم سلیمانی بر اهمیت بسیج و سپاه پاسداران در میان ملت شریف ایران پرداخت و تصریح کرد : از دلایل مهم پیروزی سپاه پاسداران بر دشمنان منفور اسلام را ولایت پذیری، خدمت خالصانه و بدون چشم داشت، به استقبال شهادت و جانبازی رفتن و جهاد در راه رضای خدای یکتا برشمرد و حضور ملت مخلص ایران را در تمامی وقایع تاریخ ساز بسیار چشمگیر توصیف کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000