در ادامه دستاوردهای باشگاه مخاطبان مسکن وساختمان؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری باشگاه با سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان با بیش از هشت هزار عضو

طی نشستی با حضور معاون مدیریت، رییس سازمان نظام مهندسی و مسایر مسئولین حوزه مسکن، تفاهم نامه همکاری باشگاه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با بیش از هشت هزار عضو منعقد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ امید راست بین معاون مدیریت شعب استان کردستان در آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: خدمات فنی باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان با حضور سازمان نظام مهندسی تکمیل می شود و امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه گامهای بزرگ دیگری جهت رونق بخش مسکن استان برداشته شود.
راست بین از همکاری های اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری در راه اندازی باشگاه تقدیر کرد و افزود: با همدلی و مشارکت می توانیم سهم استان را از گردش مالی بخش مسکن و ساختمان افزایش دهیم لذا می باید با حذف بروکراسی زائد اداری، تسریع عملیات اجرایی را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.
وی ضمن تبریک بابت انتصاب هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: همکاری و تعامل بانک و سازمان نظام مهندسی به سالیان دور بر می شود که امیدواریم با امضای این تفاهم نامه فصلی جدید و پربار در روابط فی ما بین شکل گیرد و برای تحقق این امر، بانک از همه توان خود جهت برآورده ساختن نیازهای سازمان و اعضای پرتلاش آن بهره می برد.
در این دیدار پدرام گروهی رئیس سازمان نظام مهندسی نیز با اشاره به نقش باشگاه در رونق بخش مسکن اظهار داشت: صنعت مسکن از مولفه های اصلی تولید ناخالص استان است که انتظار داریم تعامل موثر بابت افزایش سهم استان از گردش مالی در حوزه مسکن افزایش یافته و به تبع آن ضمن تخصصی نمودن فرآیندهای اجرائی، کاهش قیمت تمام شده مسکن نیز به سرانجام برسد.
گروهی تصریح کرد: تمامی توان سازمان نظام مهندسی و مجموعه تابعه در اختیار پروژه های کلان مسکن استان بخصوص طرح اقدام ملی و جهش مسکن قرار می گیرد و انتظار داریم تجربه تلخ مسکن مهر در استان بار دیگر تکرار نشود و در بحث طراحی و نظارت و اجرا، از نیروهای بومی و توانمند سازمان نظام مهندسی استان استفاده شود.
در ادامه این نشست رضائی معاونت بازآفرینی شهری راه و شهرسازی، دکتر سعیدی رئیس پارک علم و فناوری استان و دکتر عارفی معاونت عمرانی استانداری به بیان دیدگاه های خود در خصوص استفاده از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی در اجرای پروژه های کلان بخش مسکن و ساختمان استان، پرداختند.
در خاتمه این جلسه، تفاهم نامه همکاری با سازمان نظام مهندسی با بیش از هشت هزار عضو با حضور مسئولن اجرایی بخش مسکن و ساختمان منعقدشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000