مدیر لرستان از سایت طرح اقدام ملی خرم آباد بازدید کرد

داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان به همراه معاون اداره کل راه و شهر سازی استان با حضور در سایت مسکن ملی خرم آباد و شرکت طاق گستران غرب در جریان آخرین وضعیت تامین مالی پروژه های مسکونی و همچنین پروژه های اقدام ملی مسکن قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان به همراه معاون اداره کل راه و شهر سازی استان با حضور در سایت مسکن ملی خرم آباد و شرکت طاق گستران غرب در جریان آخرین وضعیت تامین مالی پروژه های مسکونی و همچنین پروژه های اقدام ملی مسکن قرار گرفت.

مدیر شعب لرستان در نشست با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت طاق گستران غرب بعد از شنیدن مشکلات و موانع تامین مالی پروژه ها، بر لزوم رفع موانع و بروکراسی‌های پرداخت تسهیلات جهت تسریع در اجرای پروژه های مسکونی تاکید کرد.

عالی پور درباره برنامه دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال گفت: قطعا با توجه به تجربه موفق بانک مسکن در طرح مسکن مهر و ظرفیت بوجود آمده جهت جذب مشتریان جدید دسترسی به منابع جدید و تکیه بر نیروی انسانی جوان و مسلط بر کار این وعده شدنی است. ما با شعار «ما می توانیم» به تعهدات خود پایبند خواهیم بود.

مدیر شعب استان لرستان در بازدید از پروژه 700 واحدی اقدام ملی مسکن و گفت وگو با پیمانکار پروژه، دستور تسریع در اعطای تسهیلات را به مسوولین ذیربط اعلام کرد. وی در گفت و گوی رو در رو با مدیر عامل شرکت طاق گستران و سرپرست کارگاه های پروژه 700 واحدی اقدام ملی ، مستقیما در جریان مشکلات آنان قرارگرفت و دستور داد پس از بازدید کارشناس بانک مسکن از پروژه، طی فرایند قانونی متناسب با پیشرفت پروژه، منابع لازم تخصیص یابد.

عالی پور افزود: اعتبار تخصیصی بانک به پروژه 700 واحدی اقدام ملی مسکن در سایت مسکن ملی خرم آباد 1.050میلیارد ریال می باشد که مبلغ ذکر شده تماماً از سوی بانک تامین اعتبار شده که قرار است پروژه مذکور در قالب14 بلوک 20 واحدی ، 8 بلوک 16 واحدی 8 بلوک 12 واحدی و 11بلوک 40 واحدی اجرا شود.

قدرت مهرجویان معاون مدیریت شعب لرستان در حاشیه این بازدید گفت : بانک مسکن استان تشکیل پرونده برای اعطای تسهیلات و انعقاد قرارداد مشارکت با پیمانکار را نیز به سرعت انجام داده که تاکنون و تا آخرین ارزیابی انجام شده قبل از بازدید امروز قسط اول سهم الشرکه با پیشرفت فیزیکی 15 درصد را به حساب شرکت واریز شده است که البته طی بازدید امروز این درصد پیشرفت به بالای 35 درصد رسیده است که می تواند در کل کشور یک رکورد و تجربه عالی برای سایر استان ها باشد.

در این نشست، علی صارمی مدیرعامل شرکت طاق گستران غرب با ارائه توضیحاتی از وضعیت جغرافیایی شهرک مسکن ملی گفت: این شهرک برای پذیرش جمعیت 50 هزار نفری طراحی شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به راه های اصلی، آینده روشنی دارد. مدیرعامل شرکت طاق گستران با قدردانی از بانک مسکن برای همراهی در تامین مالی پروژه ها تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تسهیلات دریافتی در جای خود هزینه شود.

گفتنی است پس از گزارش مسوولان ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی و بیان مشکلات مربوط به پروژه،مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت تصمیم گیری درخصوص مسائل این پروژه به منظور رفع موانع و افزایش سرعت کار در جلسه شورای مسکن استان صورت خواهد گرفت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000