مدیرشعب استان یزد در دیدار با فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت:

ارائه خدمات به کارکنان نیروی انتظامی از افتخارات بانک مسکن است

محمد غفوریان ارتقاء امنیت و آسایش ملت شریف ایران و حفظ ارزش های والای اسلامی را از ماموریتهای خطیر نیروی انتظامی نام برد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان افزود: نیروی انتظامیِ سرافراز و عزتمند، در سایه آگاهی از قانون، دقت در انجام وظایف، نظم و درستکاری و امانت، در پاسداری از مرزهای فرهنگی و اخلاقی جامعه دین مدار ایران کوشیده است. مردم انقلابی و آگاه ما پلیس را نگاهبان بیدار قانون و سروش امنیت پایدار اجتماعی و تکیه‌گاه آسایش اخلاقی و روانی خود می‌دانند.

مدیرشعب استان یزد در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای در حوزه مسکن، برحسب وظیفه ی اصلی و ذاتی خود، تکریم کارکنان نیروی انتظامی و ارائه خدمات بانکی به ایشان را برای خود افتخار دانسته و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات قابل پرداخت به تعاونی های مسکن کارکنان ادارات و سازمانها افزود: بانک مسکن آمادگی ارائه مشاوره به شرکت‌های تعاونی مسکن ادارت و سازمان‌ها را دارد تا بهترین نتیجه از خدمات قابل ارائه در حوزه تسهیلات مسکن حاصل شود.

محمد غفوریان افزود: اگر شرکت‌های تعاونی مسکن قبل از شروع عملیات ساختمانی به بانک مسکن مراجعه نموده و از شرایط متنوع تسهیلاتی آن اطلاع یابند می توانند با برنامه ریزی متناسب با شرایط تعاونی بیشترین بهره‌مندی را برای اعضای خود حاصل کنند.

مدیرشعب استان یزد با اشاره به پرداخت 377 فقره تسهیلات به مبلغ 170 میلیارد ریال به کارکنان شریف نیروی انتظامی استان در سال گذشته، اظهار داشت: بانک مسکن در تلاش است ارائه خدمات بانکی به کارکنان عزیز و سخت کوش در حوزه ی نظم و امنیت را به حداکثر رسانده و با سیاست های راهبردی و بهره گیری از تمامی امکانات موجود در جهت تأمین نیازهای این عزیزان گام بردارد و این را یکی از افتخارات مهم خود می داند.

"سردار عباسعلی بهدادی‌فرد" فرمانده انتظامی استان در این نشست ضمن تشکر از همکاری و مساعدت بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی به کارکنان نیروی انتظامی استان، گفت: پلیس در عرصه های مختلف متولی امنیت، آسایش و آرامش مردم بوده و افسران و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی با کم ترین توقع و انتظار در حال خدمت رسانی به هم وطنان عزیزمان می باشند. وی توجه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان انتظامی استان را مهم برشمرد و افزود: هر اقدامی که در این جهت برای کارکنان و با نیت خیرخواهانه انجام شود با یاری خداوند به نتیجه خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به موضوع امنیت اجتماعی و تاثیر نقش اقتصاد در امنیت جامعه گفت: بانک مسکن با توجه به دولتی بودن و سابقه درخشانی که دارد توانسته است مورد اعتماد مردم در سالیان متمادی باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000