گروه تولیدی سازه سبک اردکان به جمع مشتریان بانک مسکن پیوست

مدیرشعب استان یزد و مدیرعامل گروه تولیدی سازه سبک اردکان جهت بررسی افزایش زمینه های همکاری دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان یزد ضمن ابراز خرسندی از همکاری با گروه تولیدی سازه سبک اردکان، گفت: ارائه خدمات به فعالان عرصه تولید و صنعت خصوصا در بخش مسکن و ساختمان موجب امتنان این بانک خواهد بود.

محمد غفوریان ضمن تشریح سیاست‌های اعتباری بانک اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کلان در خارج از حوزه ساخت مسکن به فعالان و تولید کنندکان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی، در چشم انداز توسعه‌ای این بانک پیش بینی شده است. وی تامین مالی طرح‌های بزرگ اقتصادی مرتبط از طریق اعطای تسهیلات در قالب بانکداری شرکتی و ارائه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری از طریق گروه مالی با در اختیار داشتن تنها شرکت تامین سرمایه تخصصی در بخش مسکن و ساختمان را از روش‌های نوین تامین مالی بانک مسکن معرفی کرد.

مدیرشعب استان گفت: تمام ظرفیت‌های کشور برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تبدیل آن به جریان پایدار تولید مسکن در کشور به خدمت گرفته شده است. در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌ها، سازندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی جهت تسریع روند اجرای طرح و همچنین کاهش قیمت تمام شده ساختمان‌ منعقد شده است.

غفوریان افزود: با توجه به اینکه بانک مسکن بانک عامل در ارائه تسهیلات طرح اقدام ملی و طرح جهش تولید مسکن می باشد، فرصت مناسبی برای تامین و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی ایجاد شده تا ضمن برخورداری از خدمات تسهیلاتی و سپرده ای این بانک، به سازندگان و انبوه سازان جهت تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز سازندگان از طریق بانک مسکن معرفی شوند.

وی مزایای این اقدام را ارتباط مستقیم سازندگان و پیمانکاران با تامین و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، تامین کالای با کیفیت و با قیمت مناسب و حذف واسطه ها برشمرد که نهایتا منجر به تولید مسکن با قیمت و کیفیت مناسب برای مصرف‌کنندگان خواهد شد.

مدیرعامل گروه تولیدی سازه سبک اردکان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک تخصصی در حوزه ساخت و ساز و ساختمان کشور گفت: از آنجا که از گذشته تا کنون بانک مسکن به عنوان بانک منضبط و مقتدر شناخته شده است، انتخاب این بانک برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

مجید اسلامی با اشاره به مزایای محصولات این واحد تولیدی که نقش مهمی در ایمن‌سازی و کاهش مصرف انرژی در ساختمان دارد، اظهار داشت: این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات و آزمایشگاههای پیشرفته و رعایت استاندارهای لازم، سعی در تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی را دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: افزایش سقف تسهیلات قابل پرداخت بانک مسکن به ساخت و سازهای انبوه که از فن‌آوری‌های نوین استفاده می‌نمایند گام مهمی در ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان‌ها داشته است که در آینده اثرات آن در مقابل حوادث طبیعی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی نمایان خواهد شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000