سلیمی در جلسه با بزرگترین تولید کننده تاسیسات گرمایشی ایران ؛

مانع زدائی از سیستم تامین مالی صنایع؛ بزرگترین اقدام در مقابل تحریم های اقتصادی

مدیر شعب منطقه شرق تهران در راستای حمایت از فعالان بخش مسکن و ساختمان و افزایش تعاملات و ایجاد هم افزایی بیشتر با مدیران گروه صنعتی بوتان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، جلال الدین سلیمی با بیان اینکه گروه بوتان بعنوان قدیمی ترین تولید کننده تاسیسات گرمایشی در ایران و خاورمیانه، از مشتریان ویژه و قدیمی بانک و باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان صنعت مدیریت می باشد افزود: تلاش بانک مسکن این است که طبق سیاستهای دولت در بخش مسکن و در جهت حمایت از فعالان بخش مسکن و ساختمان ، نگاه ویژه ای به فعالیت‌های اقتصادی که با حوزه فعالیت بانک مرتبط است داشته باشد و شرکت بوتان نیز با توجه به حوزه فعالیت، در همین گروه قرار دارد.
مدیر شعب شرق تهران در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی ، حمایت از تولید داخل و صادرات را یکی از راه های تقویت اقتصاد و پیشرفت عنوان کرد و افزود: تعامل بخش های مختلف اقتصادی و سرمایه های فکری می تواند مولد حرکت چرخ های اقتصادی هر جامعه ای باشد.

سلیمی با ذکر اهمیت و جایگاه مشتریان بانکداری شرکتی برای بانک عنوان کرد : بانک مسکن حمایت های مالی - اعتباری از کارخانه ها و شرکت های ساختمانی و تولیدکننده تجهیزات و مصالح ساختمانی را همیشه در دستور کار داشته است که همکاری با «بوتان» نمونه موفق و کاملی در این مسیر حمایتی می باشد.

در ادامه این نشست دکتر غنجی مدیر مالی گروه صنعتی بوتان ، ضمن خوشامدگویی و تشکر از مجموعه مدیریت شعب شرق تهران و شعبه میرداماد بابت همکاری و تلاش در جهت تسریع امور ، گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای موجود در شرکت، بسط و گسترش و افزایش تعاملات و همکاری در خدمات پرسنلی شرکت و مسایل ارزی نیز می تواند در کنار خط اعتباری بانک انتفاع طرفین را در پی داشته باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000