با اهداء اولین محموله ملزومات با همکاری مدیریت شعب منطقه غرب تهران و مدیریت شعب استان خوزستان:

بانک مسکن گرمابخش دل های هموطنان زلزله زده اندیکا شد

با توزیع اولین محموله ملزومات با همکاری مدیریت شعب منطقه غرب تهران و مدیریت شعب استان خوزستان، بانک مسکن گرمابخش دل های هموطنان زلزله زده اندیکا شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، در راستای مسوولیت اجتماعی بانک مسکن و همدلی با آسیب دیدگان زلزله استان خوزستان، مدیریت منطقه غرب تهران با همکاری مدیریت شعب استان خوزستان، اولین محموله ملزومات را به هموطنان زلزله زده شهرستان اندیکا واقع در شمال استان خوزستان اهدا کرد.

براساس این گزارش، در آستانه آغاز فصل سرما، اولین محموله ملزومات حاوی چادر و پتو توسط مدیریت غرب تهران خریداری و بارگیری شد و مدیریت استان خوزستان، با همکاری مسوولین شعبه مسجدسلیمان، کمک های اهدایی بانک مسکن را به هموطنان نیازمند رسانیدند.

همچنین در ارسال ملزومات اهدایی بانک مسکن به زلزله زدگان، با توجه به شرایط جوی نامساعد و بارش باران و دشواری تردد در جاده صعب العبور شهرستان اندیکا، ارگان هایی همچون لجستیک سپاه و وزارت نفت نیز با بانک مسکن همکاری کردند.

شایان ذکر است محموله دوم نیز از سوی مدیریت منطقه غرب تهران تهیه و آماده گردیده و طبق هماهنگی های صورت پذیرفته با استان خوزستان، به زودی بارگیری و ارسال خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000