راست بین در جلسه اداره کل راه وشهرسازی استان؛

تعامل سازنده بانک با اداره راه و شهرسازی، زمینه ساز رونق بخش مسکن است

در نشستی در اداره کل راه و شهرسازی با حضور معاون مدیریت کردستان ، نمایندگان اتاق بازرگانی و اداره کل راه و شهرسازی، راهکارهای توسعه کسب و کار فعالین بخش مسکن و ساختمان بررسی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، امید راست بین معاون مدیریت استان، تعامل بانک و راه و شهرسازی را مطلوب عنوان کرد و افزود: راه و شهرسازی یار و یاور قدیمی بانک در اجرای طرح های کلان بخش مسکن بوده و جزیی از خانواده بانک مسکن است، لذا انتظار می رود تعاملات بیشتر و سازنده تری در دستور کار طرفین قرار گیرد.
راست بین ضمن بیان این نکته که رونق بخش مسکن نیازمند تلاش همگانی است، افزود: هدف نهایی ما کمک به کاهش قیمت تمام شده و فراهم نمودن دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن ارزان قیمت و با کیفیت است که در این خصوص درصدد تشکیل کارگروه های تخصصی با حضور کارشناسان بانک و آن اداره کل هستیم.
وی ضمن تشکر از تعاملات بسیار سازنده اداره کل راه شهرسازی ، اظهار داشت: رفع دغدغه ها و نیازهای بانکی و مالی راه و شهرسازی و کارکنان زیرمجموعه از عمده اقدامات بانک در طول سالیان بوده است که در این راه طرح صندوق پس انداز کارکنان دولت می تواند کاهش دهنده دغدغه های کارکنان آن اداره در زمان بازنشستگی و پایان خدمت باشد.
در ادامه قادر ولی زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بانکی و مالی بانک ، گفت : بانک مسکن یکی از ارکان اجرای برنامه های کلان دولت در حوزه مسکن و ساختمان است که این امر در استان کردستان نیز با توجه به اقدامات به موقع و دقیق همکاران بانک در سطوح مختلف اجرائی و همچنین پروژه های مشترک اداره کل و بانک،به خوبی قابل مشاهده است.
ولی زاده همچنین تاکید کرد: تمامی تلاش این اداره کل حفظ و افزایش سطح تعاملات با بانک است و در این راه انتظار داریم پشتیبانی و حمایت لازم از مجموعه راه و شهرسازی و طرح های در دست اجرا، انجام شود.
در ادامه این جلسه مطالبی در خصوص اجرای طرح باشگاه مخاطبان مسکن و همچنین برگزاری نمایشگاه دائمی صنعت مسکن و ساختمان در استان در راستای کاهش قیمت تمام شده مسکن و تحقق اهداف دولت در طرح های اقدام ملی و جهش تولید مطرح و تبادل نظر شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000