معاون مدیریت در دیدار با رییس نظام مهندسی،

تعامل مطلوب با نظام مهندسی موجب ایجاد تحولات سازنده در حوزه مسکن خواهد شد

به منظور افزایش سطح تعاملات مالی و بانکی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان، معاون مدیریت کردستان با اعضای این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، امید راست بین معاون مدیریت شعب استان کردستان ضمن تبریک به هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: منتخبان جدید سازمان نظام مهندسی از مهندسان خوشنام، تحصیلکرده و دارای کارنامه درخشانی در اجرای پروژه های مختلف مسکن و ساختمان، در استان هستند که امیدواریم از توان فنی آنان در اجرای پروژه های کلان استان و همچنین اجرای برنامه های باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان بهره مند شویم.

معاون مدیریت شعب استان کردستان بر حفظ تعاملات سازنده با سازمان تاکید کرد و افزود: با روی کار آمدن دولت جدید، برنامه های کلان و وسیعی در حوزه مسکن، برنامه ریزی و در دست اقدام می باشد که این موضوع مسوولیت ارگان ها و سازمان های مرتبط با مسکن را دوچندان می کند و لذا نیاز داریم چارچوب محکم و شفافی از روابط فیمابین را تعریف و به مرحله اجرا درآوریم.

راست بین از آمادگی بانک مسکن برای مشارکت در پروژه های سازمان خبر داد و اظهار کرد: چالش اصلی بانک در استان، خروج سریع و آنی تسهیلات پرداخت شده و منابع مشتریان جهت خرید محصولات و خدمات مرتبط با مسکن است که می باید با اجرای سریعتر اقدامات اجرایی باشگاه و تعامل مطلوب با سازمان ها و اصناف عضو باشگاه، سهم خود را از گردش منابع مالی افزایش داده و به موازات آن نیز بتوانیم جوابگوی خواسته های خدماتی و تسهیلاتی اعضای باشگاه باشیم.

در این دیدار پدرام گروهی رئیس جدید سازمان نظام مهندسی نیز با اشاره به نقش بانک در پویایی و رونق بخش مسکن اظهار داشت: همکاری های سازمان و بانک از سالیان گذشته ادامه داشته که امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه فصل جدیدی از مناسبات با رویکرد برد-برد شکل گیرد.

گروهی همچنین تصریح کرد: حفظ و ارتقای منافع اعضای سازمان برای ما در اولویت قرار دارد که امیدواریم بانک با در نظر گرفتن خواسته های سازمان، روند اجرایی مفاد تفاهم نامه را تسریع کند.

وی در ادامه وجود شعبه آبیدر و همکاران زحمت کش و پرتلاش این شعبه را در همسایگی سازمان نظام مهندسی، یک مزیت بالقوه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: قطعا با نهایی شدن بسته پیشنهادی بانک جهت اعضای سازمان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات به اعضاء افزایش یافته و مسئولیت های محوله سازمان در اجرای گام های اجرایی باشگاه مخاطبان به بهترین نحو اجرا شود.

گفتنی است در پایان این جلسه ، معاون مدیریت با اهدای هدایایی از هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی در استان کردستان تقدیر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000