مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مجتمع صنایع لاستیک یزد در دیدار با مدیرشعب استان اظهار داشت:

کاملترین و جامع ترین تسهیلات بخش مسکن از بانک مسکن قابل دریافت خواهد بود.

مدیرشعب استان و مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مجتمع صنایع لاستیک یزد در خصوص چگونگی بهره مندی شرکت تعاونی از تسهیلات مسکن دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب بانک مسکن استان یزد ضمن ابراز خرسندی به ارائه خدمات تسهیلاتی به شرکت های تعاونی مسکن کارگری که منجر به خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه می گردد اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده فعالیت بانک مسکن در بخش تخصصی مسکن و ساختمان است، ارائه خدمات به مشتریان در بخش‌های صنعت و خدمات نیز در سبد محصولاتی بانک جایگاه ویژه‌ای دارد.

محمد غفوریان از جمله نقاط قوت بانک مسکن را ارائه خدمات متنوع سپرده‌ای و تسهیلاتی عنوان کرد که مشتریان باتوجه به شرایط خویش می توانند با استفاده از چند محصول این بانک درکنارهم با اطمینان و آسودگی خاطر به نتیجه بهتر و مطلوبتر جهت بهره مندی از تسهیلات و خدمات برسند.

غفوریان استفاده همزمان از طرح پیشنهادی مانا برای اعضای شرکت تعاونی و واریز مبلغی از این تسهیلات به حساب شرکت تعاونی برای کسب امتیاز تسهیلات مشارکت بدون سپرده بانک مسکن تا سقف 4 میلیارد ریال برای هر واحد مسکونی را بهترین راهکار جهت تامین بخش عمده ای از هزینه ساخت واحدهای مذکور با حداقل آورده اعضای شرکت تعاونی دانست. وی افزود: در تدوین سیاست های اعتباری بانک سعی شده تا با به روزرسانی و همراهی با سازندگان حرفه‌ای و شرکت های تعاونی مسکن، و افزایش سقف تسهیلات متناسب با رشد بخش مسکن و هزینه ساخت، نیازها و خواسته های تسهیلاتی انبوه سازان برطرف شود.

مدیرشعب استان از افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن و جعاله از محل اوراق ممتاز بانک مسکن و همچنین حساب پس انداز مسکن جوانان خبر داد و افزود: از دیگر نقاط قوت تسهیلات مسکن بانک مسکن، مدت زمان طولانی بازپرداخت اقساط آن می باشد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد بانک حمایت از انبوه سازی و ساخت و ساز حرفه ای می باشد، عمده افزایش سقف های تسهیلاتی در این بخش بوده است.

محمد غفوریان ضمن اشاره به رویکرد ویژه دولت و همچنین بانک مسکن در توسعه ساخت و ساز، اظهار داشت: می توان این اطمینان را به انبوه سازان و شرکت های تعاونی مسکن داد که با توجه به هدف گذاری و چشم انداز سیاست های دولت، در سال 1401، سیاست های اعتباری بانک انبساطی و در راستای حمایت از انبوه سازان پیش‌بینی کرد.

وی پیشنهاد داد: در صورتیکه مدیریت و گردش منابع مالی شرکت تعاونی مسکن در بانک مسکن متمرکز شود، با راهنمایی و ارائه محصولات متنوع بانک مانند افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان و یا استفاده از تسهیلات طرح مانا، امکان بهره مندی بیشتر اعضا از تسهیلات وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مجتمع صنایع لاستیک یزد ضمن تشکر از توضیحات و راهنمایی های ارائه شده توسط مدیر شعب استان اظهار داشت: باتوجه به تجریبات خوبی که اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی از مشارکت با بانک مسکن در احداث پروژه های مسکونی قبلی داشته اند تصمیم به همکاری مجدد با بانک مسکن در پروژه جدید گرفته شد.

مجید صادقیان گفت: با توجه به اینکه تسهیلات متمایز و متفاوت در بخش مسکن صرفا از طریق بانک تخصصی مسکن پرداخت می گردد، بهترین بانک عامل برای شرکت های تعاونی مسکن بانک مسکن می باشد. وی افزود: به همین دلیل همزمان با تامین زمین و طی مراحل اخذ پروانه ساختمانی، افتتاح حساب و تجمیع آورده اعضا در بانک مسکن انجام خواهد شد تا اعضا بتوانند از طریق تسهیلات بانک مسکن و تقویت آورده خویش صاحب خانه شوند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000