مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعلام برنامه هفتگی ملاقات حضوری با مردم

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه ملاقات حضوری با مردم به صورت هفتگی در این بانک خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا، محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: مردم عزیز استان می توانند مستقیماً و بدون واسطه، روزهای دوشنبه هر هفته مسائل خود را با مدیر بانک مطرح کنند و پاسخ مناسب در چارچوب قوانین و مقررات و حدود اختیارات استانی نیز دریافت کنند.
اکبری افزود: در بانک مسکن رویه چنین است که هرگاه مدیر حضور داشته باشد و جلسه ی از پیش تعیین شده ای نیز نباشد مراجعین محترم می توانند ملاقات حضوری داشته باشند اما به جهت ایجاد شرایط برنامه‌ریزی برای متقاضیان، روز دوشنبه ساعت ۹ الی ۱۱ نیز به این مسئله مهم اختصاص یافت.
مدیر شعب بانک مسکن استان تصریح کرد: ملاقات چهره به چهره مردم با مقامات و مدیران برای پاسخگویی و حل مشکلات مردمی مورد تاکید دولت محترم همچنین مدیران ارشد بانک مسکن است و به تبع آن، این مدیریت نیز مصمم است با جدیت برنامه ملاقات مردمی با رویکرد حل مسائل و مشکلات مردمی را دنبال کند.
اکبری افزود: روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ وقت ملاقات مردمی در این بانک تعیین شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، متقاضیان می توانند جهت هماهنگی و تعیین ساعت دقیق ملاقات، با شماره ۳۳۲۳۵۹۷۶-۰۷۴ تماس برقرار کنند و در ساعت تعیین شده به آدرس یاسوج، خیابان شهید چمران، مدیریت شعب بانک مسکن استان، طبقه سوم، دفتر مدیر شعب مراجعه کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000