در دیدار با مدیران شرکت جهاد نصر

راهکارهای اجرای طرح پروژه های نهضت ملی مسکن در کردستان بررسی شد

در نشست معاون مدیریت با مدیران شرکت بین المللی نصر کردستان، راهکارهای افزایش تعاملات در اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن و عضویت در باشگاه مخاطبان، بررسی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ امید راست بین معاون مدیریت شعب استان کردستان در این نشست با تقدیر از عملکرد جهاد نصر در اجرای پروژه های کلان مسکن و ساختمان در استان گفت: حضور جهاد نصر به عنوان یکی ازقدرتمندترین مجریان پروژه های کلان راه و ساختمان در باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان، نویدبخش رونق و توسعه حوزه های مرتبطبا این بخش در استان است و در این راستا و در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن همیشه همراه جهاد نصر هستیم.
معاون مدیریت شعب استان کردستان بر تسریع در ارائه خدمات به شرکت نصر تاکید کرد و افزود: همکاری بانک و جهاد نصر درسالیان گذشته شروع شده که امیدواریم در اجرای طرح اقدام ملی نیز ضمن تسریع در اجرای برنامه ها و عملیات اجرائی و حذفبروکراسی های زائد اداری، تامین مسکن اقشار مختلف جامعه در این طرح را با سرعت بیشتری به پیش ببریم.
راست بین ضمن تشریح حوزه های کاری مشترک و لزوم دستیابی به درکی مشترک از وضعیت حال حاضر بخش مسکن و ساختمان دراستان، اظهار کرد: تخصص نیروهای توانمند و متعهد برگ برنده ما در اجرای پروژه های ملی است لذا امیدواریم ضمن گسترش و تقویت حوزه های مشترک و همکاری متقابل، ارزش افزوده ای را با تکیه بر تولید مسکن مقاوم و با کیفیت در اسرع وقت برای هم استانی هایماندر طرح اقدام ملی، ایجاد کنیم.
در این دیدار مهندس رامین معتمدوزیری مدیرعامل شرکت جهاد نصر کردستان نیز با اشاره به نقش ماندگار بانک مسکن در رونق بخش مسکن استان اظهار داشت: رونق بخش مسکن بدون مشارکت و هم افزایی ارگان ها و اصناف زیرمجموعه این حوزه امکان پذیر نیست وجهاد نصر نیز تمام توان اجرائی خود را در جهت اجرای مطلوب این طرح به کار خواهد گرفت و در این مسیر، همراه بانک مسکن خواهدبود.
در ادامه نشست، راهکارهای جذب مخاطبین بخش مسکن همکار شرکت جهاد نصر و عضویت آنها در باشگاه مخاطبان مسکن وساختمان بررسی شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000