با حضور وزیر راه و شهر سازی

عملیات ساخت ۷۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در خرم آباد آغاز شد

مسکن در جامعه اهمیت بسیاری دارد و قطعا اقشار کم درآمد با روش‌های عادی صاحب خانه نخواهند شد؛ بنابراین در دولت جدید برای خانه‌دار کردن کم درآمدها، اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، این مطلب را در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 7500 واحد مسکونی در استان لرستان که در حاشیه سفر رییس جمهور به استان و با حضور مدیران ارشد استان و مدیر شعب بانک مسکن استان صورت پذیرفت، عنوان کرد و گفت: ساخت چهار میلیون مسکن در شرایط فعلی، کشور را به طراوت و امید سوق داده و آینده خوبی را رقم می زند.

وی افزود: خوشبختانه ابزار جهش تولید مسکن، این امکان را فراهم می‌کند و بخش‌های زیادی از جامعه که آرزوی خانه‌دار شدن دارند، صاحب خانه می شوند. ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال، اقدامی است که قطعا جزو طرح‌های بین‌المللی است. این طرح نیازمند حضور همه دستگاه‌های کشور برای همراهی است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اعتقاد داریم این کار شدنی است و همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی و ادارات در استان‌ها و کسانی که به طرح کمک می‌کنند مانند ستاد اجرایی و دست‌اندرکاران به ویژه پیمانکارانی که در شرایط سخت کار می‌کنند باید همکاری کنند تا این طرح به خوبی انجام شود.

قاسمی عنوان کرد: گام نخست، مسأله تامین زمین برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی است که تا پایان سال زمین چهار میلیون واحد تعیین تکلیف می‌شود. البته تاکنون بخش قابل توجهی تعیین تکلیف شده و گام دوم این است که کشور به کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل شود.

وی افزود: با این اقدامات، بخشی از اشتغال نیز برطرف می‌شود و رونق در صنعت کشور ایجاد خواهد شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000