عملیات اجرایی نهضت ملی جهش تولید مسکن در شهر عالیشهر با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی آغاز شد.

عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۸۹ واحد مسکونی استان بوشهر در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن با حضور مسئولین آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا- احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آغاز ساخت واحدهای مسکونی در طرح جهش تولید مسکن اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها است و دولت برای تأمین این نیاز برنامه‌های بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: دستگاه‌های مسوول برای رفع نیازهای مردم به مسکن باید با برنامه‌ریزی مناسب، واحدهای مسکونی جامعه هدف زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی را برطرف کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان، خاطرنشان کرد: تا پایان سال عملیات ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی از تلاش برای تکمیل واحدهای مسکونی استان بوشهر در سریع‌ترین زمان خبر داد و اضافه کرد: هزینه‌های مسکن ۵۰ تا ۶۰ درصد درآمد خانوارها را می‌گیرد که با ساخت واحدهای مسکونی این هزینه از بار خانوارها برداشته می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: یکی از اولویت‌های دولت تأمین مسکن است و اقدامات مهم و تأثیرگذاری در تأمین مسکن خانوارها در شهرها و روستاها در قالب طرح جهش مسکن انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران عالی‌شهر نیز اظهار داشت: در شهر بوشهر هشت هزار و ۸۰۰ نفر در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است در این مراسم مرتضی دهداری زاده و علی زاهدی معاون وی نیز حضور داشتند و آمادگی و همراهی بانک مسکن را این نهضت بزرگ مسکن اعلام کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000