مازاد درآمدهای مالیاتی یزد برای فعالیت های عمرانی استان اختصاص خواهد یافت

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در صورتیکه مجلس شورای اسلامی موافقت کند، سال آینده مازاد درآمدهای مالیاتی برای فعالیت های عمرانی خود استان اختصاص خواهد یافت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، سید احسان خاندوزی در نشست شورای اداری استان یزد با ارائه گزارشی از سفر خود به دو شهرستان بافق و بهاباد و دیدار چهره به چهره با مردم افزود: یزد جزء استان های فعال در این زمینه است.
وی پرداخت حقوق دولتی و عوارض فروش معادن را از خواسته های به حق مردم استان به ویژه مردم شهرستان های بافق و بهاباد عنوان کرد و ادامه داد: تعدادی ار شرکت های معدنی در این زمینه دارای عقب افتادگی هایی هستند که باید بدهی گذشته خود را به دولت بپردازند تا سهم مناطق نیز هزینه شود.
خاندوزی گفت: همچنین مردم بهاباد در خصوص فعالیت و استخراج معدن سنگ آهن همیجان نگرانی ها و اعتراضات بحقی دارند که باید حل این مسئله در دستور کار مسئولان کشور و استان قرار گیرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه شهرستان های بافق و بهاباد به لحاظ پزشکی و وجود تخت های بیمارستانی محرومیت هایی دارند گفت: به دلیل طولانی بودن مسیر این شهرستان ها تا مرکز استان، پزشکان متخصص، رغبت چندانی به حضور در این مناطق ندارند و مردم برای دریافت خدمات پزشکی باید مسیر طولانی تا مرکز استان را طی کنند.
وی در خصوص مسوولیت اجتماعی معادن گفت: مدت زمان زیادی از اجرای برخی طرح های عمرانی در این شهرستان ها می گذرد و شرکت های بزرگ بر اساس تکالیف رسمی خود باید بدون منت در این زمینه به مردم خدمت و نقش آفرینی کنند.
وی احداث جاده بافق - کوهبنان، فعالیت گسترده تر بانک های خصوصی و وجود اداره های مستقل میراث فرهنگی را از دیگر نیازهای شهرستان های بافق و بهاباد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با کار و تلاش شاهد افزایش رضایتمندی مردم این مناطق باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000