معاون مدیریت شعب خراسان شمالی:

بانک مسکن با تمام قوا در جهت پیشبرد برنامه های دولت در بخش مسکن، فعال خواهد بود

در دیدار معاون مدیریت شعب استان خراسان شمالی با معاون اداره کل هواشناسی بر لزوم ایجاد تعامل و همکاری بیشتر تاکید شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در دیدار معاون مدیریت شعب این استان با معاون اداره کل هواشناسی بر لزوم ایجاد تعامل و همکاری بیشتر تاکید شد.

در این جلسه ابتدا محمود خاقانی معاون مدیریت شعب خراسان شمالی، با تشریح اهداف کلان دولت بمنظور رفع مشکل مسکن در کشور؛ بانک مسکن را بازوی توانمند و تنها بانک دولتی- تخصصی در بخش مسکن معرفی کرد که با تمام قوا در جهت پیشبرد برنامه های دولت، فعالیت خواهد کرد.

معاون مدیریت شعب خراسان شمالی در ادامه با اشاره به عضویت اداره کل هواشناسی در شورای مسکن استان گفت: طرح اقدام ملی، طرح عظیمی است که نیازمند کمک تمامی دستگاه های اجرایی است، لذا در این مسیر سخت توقع داریم ادارات عضو شورای مسکن استان با متمرکز کردن منابع خود در بانک مسکن در جهت توانمند ساختن بانک و پرداخت تسهیلات جهت خانه دار شدن مردم همراهمان باشند.

در ادامه محمود خاقانی با تشریح محصولات خدمات و تسهیلات بانک مسکن، امکان پرداخت تسهیلات ساخت برای کارکنان اداره کل هواشناسی در قالب تشکیل تعاونی مسکن یا خود مالک همزمان با اجرای طرح اقدام ملی در کشور و استان را فرصتی مناسب برای ایجاد این تعامل دانست.

وی در ادامه امکان افتتاح حساب پس انداز خاص کارکنان برای شاغلین اداره کل هواشناسی بعنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در دوران بازنشستگی، امکان پرداخت انواع تسهیلات خرید و جعاله مسکن، مرابحه، طرح مانا ، طرح کارگشا و ... همچنین ارائه خدمات بانکداری الکترونیک منحصربفرد و قوی را از دیگر زمینه های همکاری فی مابین معرفی کرد.

نقی پوران معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه با تیم مذاکره کننده بانک مسکن، با اشاره به خدمات بانک مسکن در جهت خانه دار کردن مردم، این نوع خدمات را در سیستم بانکی کشور منحصر بفرد دانست و از آمادگی اداره کل هواشناسی برای افتتاح حساب پس انداز کارکنان دولت بعنوان اولین گام ایجاد این ارتباط موثر خبر داد.

گفتنی است در این جلسه مذاکره محمد محمودیان رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت و ابوالفضل بخشیان رییس شعبه مرکزی بجنورد، معاون مدیریت شعب استان را همراهی کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000