مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر از مدیر شعب بانک مسکن استان تقدیر کرد

در جلسه هم اندیشی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، علیرضا مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از مرتضی دهداری زاده مدیرشعب استان بوشهر تجلیل به عمل آورد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا- در این نشست که با هدف همکاری، هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه های مختلف و گسترش تعاملات و همکاری هر چه بیشتر میان بانک مسکن استان بوشهر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد، علیرضا مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اقشار مختلفی از مردم کشور از خدمات بانک مسکن بهره مندشده اندکه جای بسی تقدیر دارد .

مدیرکل بنیاد مسکن استان، با اشاره به خدمات بانک مسکن طی سالیان اخیر، به ویژه درطرح اقدام ملی مسکن، مسکن مهر وبهسازی ونوسازی مسکن روستایی این خدمات رامنشاء خیرودرراستای توسعه روستاهاعنوان کرد .

وی گفت: بنیاد مسکن استان همیشه در کنار بانک خواهد بود و تعامل و همکاری لازم در همه ی حوزه ها به ویژه وصول مطالبات بیش از گذشته خواهد بود .

مرتضی دهداری زاده مدیرشعب استان بوشهر گفت: بانک مسکن به عنوان نخستین بانک متولی بخش مسکن و ساختمان، تأمین مالی طرح اقدام ملی و طرح نهضت ملی مسکن ،‌ حمایت از ساخت واحدهای مسکونی متوسط ، افزایش سقف تسهیلات مسکن و افزایش سقف تقسیط تسهیلات را به منظور حمایت بیشتر از مشتریان مد نظر قرار داده است .

مدیر شعب بانک مسکن استان اظهار نمود: طرح نهضت ملی مسکن فرصتی مناسب جهت توسعه بخش مسکن،صنایع وابسته و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان است.

دهداری زاده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با تسهیل‌گری صورت گرفته از سوی بانک مسکن استان و همکاری با بنیاد مسکن، در وقت معین این واحدها در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرشعب استان بوشهر هدف اصلی و مشترک میان بانک مسکن و بنیاد مسکن را تعامل و همکاری بیشتر و همسویی دو سازمان با یکدیگر دانست.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: بانک مسکن تنهابانک تخصصی در بخش مسکن بوده و باتجربیات موفقی که درپرداخت تسهیلات مسکن مهرداشته است، هم اکنون آمادگی لازم برای همکاری دراجرای پروژه های در دست اقدام بنیاد مسکن را دارد.

در پایان این مراسم، با اعطای لوح سپاس و یک جلد کلام الله قرآن مجید از تلاش ها و همکاری مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان توسط علیرضا مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر تجلیل به عمل آمد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000