مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهر :

فعالیت های بانک مسکن در بخش مسئولیت های اجتماعی ستودنی است

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهر و مدیر شعب استان در خصوص روابط دوجانبه به گفتگو پرداختند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا- در این دیدار ک در محل مدیریت شعب انجام شد؛ مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان بوشهر بر تحکیم روابط فی مابین بانک مسکن و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید و ضمن تشریح و ارائه گزارش به مدیر کل آن نهاد در خصوص خدمات ارائه شده توسط بانک به عموم مردم استان، خواستار هماهنگی های لازم برای ادامه روند همکاری طرفین شد.

در بخشی از این دیدار، مرتضی دهداری زاده، آمادگی بانک مسکن را در سطح استان برای ارایه خدمات هرچه بهتر به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد و خواستار تداوم همکاری دو جانبه شد.

مدیر شعب استان بوشهر با تشریح روند عملکرد بانک در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تسهیلات خرید و ساخت مسکن اقشار خاص و این که تاکنون به چه میزان تسهیلات پرداخت شده اشاره کرد و افزود: بانک مسکن عملکرد بسیار مطلوبی در این بخش داشته و امیدواریم بتوانیم در ادامه این روند کاری مطلوب را با کیفیت بهتری ادامه دهیم.

وی گفت: لازم است با همکاری دوجانبه و با تدبیر و درایت به بهترین شکل ممکن از این فرصت مهیا شده استفاده کنیم.

سپس حجت الاسلام ابراهیم تشکری مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهر ضمن قدردانی از تلاش های مدیر و کارکنان بانک مسکن عنوان کرد: تلاش بدون وقفه وبی دریغ برای مردم یک موهبت که به شما عزیزان عنایت شده است.

وی افزود: نحوه انجام امور و فرایند کار پرسنل بانک مسکن بسیار ستودنی است و تلاش شما جای تقدیر و تشکر دارد.

تشکری گفت : بانک مسکن با نگاه خدمت دهی فعالیت می کند و یکی از اقدامات موثر بانک مسکن پرداخت کامل سهمیه تخصیص داده شده و تحقق هدف ابلاغی توسط شعب بانک مسکن استان است کهکار بسیار بزرگی بود.

حجت الاسلام تشکری از فعالیت های بانک مسکن در بخش مسئولیت های اجتماعی به صورت ویژه قدردانی نمود.

در پایان این دیدار به منظور تسریع در روند و فرایند اجرای دستورالعمل تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تسهیلات خرید و ساخت مسکن اقشار خاص مواردی مورد گفتگو و توافی طرفین قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000