مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد؛

بانک مسکن می تواند حلقه واصله سازندگان و مصالح فروشان باشد

محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم چرخه ارتباطی میان بانک، سازندگان مسکن و فروشندگان مصالح ساختمانی تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن،هیبنا،محمد اکبری،مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با هیات رییسه اتحادیه درودگران، درب و پنجره و آلومینیوم سازان یاسوج گفت: بانک مسکن رسالت تامین مالی در بخش مسکن و ساختمان را بر عهده دارد و به همین جهت نقش موثری در رونق تولید مسکن ایفا می کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان بیان داشت: در پروسه تولید مسکن، چرخ صنایع پسین و پیشین بسیاری به چرخش در می آید که همین مساله باعث ایجاد اشتغال می شود، کسب و کار ارائه دهندگان خدمات و محصولات ساختمانی را رونق می دهد و مهم تر از همه اینکه با تولید انبوه، قیمت مسکن را برای متقاضیان مسکن هم متعادل تر می کند.

اکبری تشریح کرد: افزایش توان بانک مسکن برای تامین مالی بخش مسکن بستگی به میزان تقویت منابع بانک دارد و یکی از راه های تقویت منابع، تمرکز مالی فعالان بخش مسکن و ساختمان در بانک مسکن است.

وی گفت: ما انتظار داریم که فعالان بخش مسکن با تمرکز منابع در بانک مرتبط با فعالیتشان، هم برای خود و هم برای مردم منفعت ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بانک مسکن می تواند یک حلقه واصله بین سازندگان و فروشندگان خدمات و محصولات باشد و اگر این نقش به خوبی ایفا شود، فروشندگان و سازندگان در محل بانک به هم می رسند و به جای تامین خدمات و محصولات در خارج از استان، چرخه پولی در آن ایجاد می شود و در مجموع به نفع اقتصاد استان خواهد بود.

اکبری پیش شرط این مهم را افتتاح حساب سازندگان و فروشندگان در بانک مسکن دانست و تصریح کرد: با شناختی که بانک از این دو عامل به دست می آورد می تواند از عهده نقش ارتباطی میان اجزا این چرخه برآید، بنابراین انتظار می رود که هیات رییسه اتحادیه، اعضای خود را ترغیب به ایجاد مرواده مالی با بانک مسکن کنند.

مدیر بانک مسکن استان نیاز تسهیلاتی فعالان بخش مسکن را نیز مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: طبیعی است که فعالان بخش مسکن و ساختمان برای توسعه یا افزایش کیفیت کار خود در مقاطعی نیازمند تسهیلات باشند و خوشبختانه بانک مسکن توان پوشش این نیاز را برای مشتریان فعال خود دارد و فعالانی که بانک مسکن را به عنوان بانک عامل خود انتخاب کنند، قطعاً دغدغه ای در این بخش نیز نخواهند داشت.

اکبری طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن را فرصت مناسبی برای فعالیت منسجم چرخه تولید مسکن در استان عنوان کرد و اظهار داشت: سعی می کنیم جلساتی با معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل صنعت و معدن و تجارت همچنین راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان برگزار کنیم تا برای تحقق این اهداف در استان هماهنگی بیشتری ایجاد شود.

ستار محرابی رییس اتحادیه درودگران، درب و پنجره و آلومینیوم سازان یاسوج هم در این نشست با قدردانی از بانک مسکن برای توجه به این مقوله مهم گفت: در مذاکرات صورت گرفته قبلی، حسن نیت بانک برای ما محرز شد و تصمیم گرفتیم تعامل با بانک مسکن را آغاز کنیم و امیدواریم تعامل برد- برد برای طرفین باشد.

وی افزود: قطعاً ما اعضای اتحادیه را که کسب و کار فعال و خوشنام دارند برای افتتاح حساب در بانک مسکن ترغیب می کنیم و دنبال این خواهیم بود تا هر فروشگاه عضو اتحادیه، یک پایانه فروشگاهی بانک مسکن داشته باشد.

رییس اتحادیه درودگران، درب و پنجره و آلومینیوم سازان یاسوج بیان داشت: 16 صنف زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کند که مجموع فعالین این صنوف که تاکنون پروانه فعالیت دریافت کرده اند بیش از 2700 نفر است.

محرابی تصریح کرد: بزرگترین منفعت این اعضاء از این تفاهم و تعامل این است که سازندگان مسکن و ساختمان در استان، نیازمندی های خود را در همین استان تامین کنند و انتظار ما هم از بانک این است که این موضوع که مورد تاکید بانک مسکن نیز می باشد به جد پیگیری شود و ما و همه اعضای اتحادیه قطعاً با تمرکز منابع مالی قدردان این اقدام خواهیم بود.

گفتنی است پس از این سخنان تفاهم نامه تعامل و همکاری به امضاء طرفین رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000